Gå til innhold

Hører at dilla på ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir jente,de som har dilla på spes.snop og appelsin....gutter får man ikke så ofte kikk??!! Hvordan stemmer dette for dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer på meg, jeg har hatt perioder gjennom hele svangerskapet der jeg har hatt dilla (på masse forkjellige ting), og jeg venter jente. Nå er jeg førstegangs da, så jeg veit ikke hvordan det hadde vært hvis jeg hadde venta gutt.

Skrevet

Jeg vebter jente og har ikke fått dilla på noen ting

Skrevet

venter jente og har hatt dilla på sjokolade... men jeg hadde veldig dilla på speilegg og blomkålsuppe med den første gutten min.

Skrevet

Jeg venter jente og har ikke hatt dilla på noe som helst, så hos meg stemmer i alle fall dette ikke i hele tatt:)

Skrevet

Jeg venter gutt og har totalt dilla på sjokolade... noe jeg egentlig ikke liker engang. sukk...

Skrevet

Jeg venter gutt og har hatt skikkelig dilla på appelsinjuice og appelsiner de siste månedene.. og jeg som ikke "liker" det en gang.. :)

Skrevet

Venter jente og ikke hatt dilla på noe spes.

Skrevet

oi...liker du ikke sjokolade? SJOKKA!!!!

Skrevet

Venter jente og det har gått litt i peroder. noen ganger bare MÅ jeg ha epler.. andre ganger sjokolade --som jeg eller ikke liker spess godt:).. men kan ikke si at jeg har dilla på noe spesielt egentlig...

Skrevet

stemmer på meg også..tror jeg..

er ikkke noe spess jeg kan komme på som jeg har dilla på egentlig..

Skrevet

Hehe jeg har faktisk dilla på appelsiner.. og venter jente=)

Skrevet

Jeg har dilla på "Love hearts"...Sånne syrlige bruspulver drops. Bare må ha det! Hadde akkurat den samme dillaen i forrige svangerskap. Da fikk jeg en gutt. Venter gutt denne gangen også..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...