Gå til innhold

Hvordan bli gravid?

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Det funker jo liksom ikke bare å ha sex..

Det snakkes jo så mye om alle kjerringråd men har dette virka for noen?

Endelig back on track etter ma så jeg er villig til å prøve det meste.

Noen som har noen gode råd og forslag

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8210228-hvordan-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er jo i samme båt som akkurat har hatt en MA. Det gjør meg jo ikke akkurat kvalifisert til å gi deg råd, men tenkte jeg ville dele tankene mine likevel :-) Etter tre måneder i "sølibat" fra alt som er godt, koser jeg meg nå med et glass rødvin hver kveld, litt mer rødvin i helgen sammen med venninner, et par sigaretter (som jeg hadde sluttet helt med uten problemer), deilig upastirisert ost, røkelaks, kaffe, spekemat og masse trening :-) Jeg nyter mao. alt det "forbudte", koser meg med kjæresten min og prøver å ikke planlegge alt til punkt og prikke som de to første gangene jeg var gravid... Denne fasen gjør at det også at den ene graviditeten ikke bare erstattes av en ny... selvom det var veldig rart å ta et glass vin igjen, så markerer det på en måte et opphold mellom noe - for jeg skal forhåpentligvis snart legge bort vinen igjen :-)

Hvis man har vært prøver lenge lenge så er det selvfølgelig vanskelig, men som relativt fersk prøver tror jeg det er viktig å ikke bli for opphengt i at alt skal være etter boka...

Istedet tror jeg det er bra å prøve å tenke glade tanker, nyte livet, kjærligheten og se at våren snart blomstrer!!! Sammen med spirer i magene våre!!!!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...