Twins i magen <3 Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er syk, og det er ikke gøy! Influensa med feber er ikke å anbefale med baby i magen. Skal vel helst ikke ta så mye smertestillende heller når man er gravid, men jeg har tatt 4 paracet fra lørdag til nå. Synes ikke det er så ille... måtte imidlertid kapitulere fra min studenttilværelse i byen og hjem til mor, til tross for en veldig omsorgsfull samboer som ikke vet hva godt han kan gjøre... Så nå har jeg fått laget meg et skikkelig fruktfat til meg og knerten med all slags godsaker på... har jo ikke spist skikkelig de to siste dagene Stakkars lille babyen min... men han spreller og er skikkelig aktiv inni der likevel! Tar det som et godt tegn...
Fricke med ting i magen Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 offda... ønsker deg god bedring:)
Twins i magen <3 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Tusen takk Når jeg begynte på fruktfatet husket jeg hvorfor jeg ikke har spist så mye... nesa er jo tett og jeg får ikke puste! Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå