Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Noen andre som er blitt kjempegravide over natten?? Ikke bare det, jeg er skikkelig tungpustet i dag og magen kjennes virkelig tung ut..... Den er faktisk så tung at den føles i veien og føles mye større enn den er. Selv om den er blitt "kjempestor" siden i går så er den IKKE så stor som den kjennes..... I tillegg har jeg vært svimmel i lengre perioder 4 ganger de siste 2 ukene. Har vært til lege; blodtrykk og blodprosent KJEMPEBA, men urin måtte sendes... I verste fall er det svangerskapsforgiftning eller noe galt med babyen jeg reagerer på, men ingentig kunne sies med sikkerhet før UL i forhold til sistnevnte. Siden jeg var i kjempefin form da jeg var til legen, og ikke annet ubehag enn de periodene med svimmelhet, så mente hun at sjansen for at noe var galt var minimalt. Jeg tok det helt med ro da, men når jeg i dag har fått "tung" mage, er tungpustet, har vært svimmel igjen, ja, da er jeg skeptisk. Fikk høre at om ikke noe ble funnet i urinen, så var det bare å vente til UL for da var svangerskapsforgiftning utelukket. Og er det noe med barnet, så kunne det vanskelig sies noe mer om det alikevel før ordinær UL... Det er om 4 uker forresten..... Noen andre som har mer erfaring enn meg med slike ting?? Har et barn fra før, men slapp da fra det uten andre plager enn ekstremt tissetrengthet i 40 uker:o)
nynne78 Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg visste ikke at man kunne få svangerskapsforgiftning så tidlig. Hva skjer hvis det viser seg å være det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå