Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 13. februar 2007 #1 Del Skrevet 13. februar 2007 Det har blitt litt forandringer i planene våre... Vi kommer ikke til molde før 10 mars... Er dere hjemme da? Er ferdige i salongen i halv 12- 12 tiden.. Så da har vi hele dagen til å treffe dere ) Håper bare at det passer for dere da!! Ellers fikk jeg en glad nyhet i dag ) Kjolen min blir sendt fra barcelona 1 april.. Så da har hun den sikkert i midten av april, bør visst regne ca 2 uker i transport ) Da er det jo ikke så lenge til kjolen min kommer til norge jo.. Gleder meg sånn til å prøve MIN kjole ) Så du kan nok regne med at det blir noen turer til Molde før juli.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 13. februar 2007 #2 Del Skrevet 13. februar 2007 Heiii!!!! :D ÅÅÅ misunner deg sånn for den kjolen!! Gleder meg jeg også vettu!! hehe Men ja det passer vel egentlig den helga også... er nytt dansekurs den helga men søstern kan ikke hun heller så da blir vi med neste gang i stedet! Så bra at dere er her så tidlig!! Gleder meg som bare det!! Og at dere kommer flere ganger!! :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja, er kjempe fornøyd med kjolen ja ) Gleder meg sånn til den dagen jeg skal bruke den.. Nærmer seg sakte men sikkert, bare 5 mnd igjen ) Ok, supert at søstra di ikke kunne da.. hehe.. Må være litt egoistisk;o) Ja, da har vi hele dagen på molde.. Vi skal nemlig være der kl 10, også tar det 1-2 timer ) Men huff, vi må stå opp tidlig den dagen.. hihi.. Må vel reise herfra 8- halv 9... Men vi får ta frokost på ferga vi da, og lunch sammen med dere kanskje? Men da må vi forte oss litt.. Klokka går så fort.. skal på moa å bade no ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 15. februar 2007 #4 Del Skrevet 15. februar 2007 Jaa! Lunsj må vi ha!!! :D Oi... ja dere må stå opp tidlig da jah.. men ferga har sikkert noe å by på! (er så lei av maten der, spiser der når vi pendler fra svigers) Men svelene og kaffen er god!!! Men vi snakkes vel nærmere senere tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå