Gå til innhold

Ventetiden er så lang... *sukk*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Enig med deg, i alle fall til en viss grad! :) Men på den annen side blir jeg helt svett med tanke på alt som skal være klart til juli. Masteroppgave og ny leilighet for å nevne noe. Og så merker jeg jo på meg selv at ting "går seg til litt", sånn mentalt. Er du ikke enig?? Så jeg må si jeg er litt glad det er så lenge igjen. (Men pappa'n er utålmodig ;) Jaja, det var nå mine tanker. Men enig - et halvt år ER innmari lenge!

Helt enig!!! 146 dager igjen.. Jeg er sykemeldt og vil bli det ut svangerskapet. Det er fryktelig kjedelig. Men jeg skal begynne med et "baby prosjekt" så jeg får noe å finne på. hekle nytt vognteppe og det tar lang tid.

Det er lenge til sommeren!!

jeg er også sykemldt og skal begynne på svangerskapsprmisjon så da blir jeg ikke tilbake på jobb før etter endt mamma permisjon og det er fryktelig kjedelig å gå hjemme alene hver eneste dag.

derfor blir det også veldig lang ventetid.

kjeeeedelig å vente. :) :) :)

Jeg synes ikke det gjør noe jeg... Nyter å være gravid nå når kvalmen er borte og formen er bra:) Men jeg forstår at det må være kjedelig å være sykemeldt, dagene blir fort lange da! Lurt som noen skrev å sette i gang med et hekle- eller strikkeprosjekt, det har jeg også gjort etter UL, og det er ekstra motiverende nå når jeg har sett den lille prinsessen:):)

å være utålmodig har jeg vært leeenge nu, synes det går så sakte... er helt sist i juli også - så det hjelper ikke akkurat på med alle som snakker om hvor fint det var i ul, når det enda er to uker til det er min tur....

Annonse

Neida,det går så fort framover nå atte!Tenk,vi er snart ferdig med februar,er ikke lenge til mars:) og satt og tenkte på at den 10 mars,så er det faktisk bare 4 mnd igjen til termin!!!!!wæææ..men for 1 gangsfødende,så synes sikkert dere at tiden går treeegt,det gjorde jeg også husker jeg,gikk bare å telte uker og dager..men nå når jeg har en på 3 år som krever mye,så syns jeg dagene bare flyyyr her:) Kos dere i svangerskapet,husk det blir tidsnok søvnløse netter og syke barn å ta seg av:/

Jeg går også hjemme og er sykmeldt.. blir det helt frem til permisjon... deilig nå når formen er bedre hvertfall.. orker å finne på litt.. men tiden går sakte ja... også litt fort innimellom.. hehe....

har begynt å grue meg til fødsel allerede.. puh..... dette er førstegangen, så jeg vet ikke helt hva som venter meg.. hvor vonde er egentlig disse riene som herjer i kroppen i flere timer før den lille kommer ut?? sånne spørsmål gnager litt.. har lest en del fødsels historier nå, sånn for å prøve å forbedrede meg psykisk.. hjelper litt faktisk.. men må vel bare ta det som det kommer ;o)

synd vi alle bor så lang fra hverandre.. hadde vært gøy med et juli bim treff.. hehe... men det går jo heller ikke.. vi får no finne på litt som foreslått over her så tiden flyr fortere ;o)

ha en fin dag hvertfall...

Annonse

Eg e 50% sjukemeldt..og er overbevist om at tiden hadde gått fortare om eg berre var heima.. Alt e jo så slitsomt om dagane...Fleire i samme båt..? Føle all energien e sugd ut av meg :( ...

Gler meg faktisk litt til fødselen og eg.. litt nysgjerrig nettså..

Gler meg te å samarbeida og dela da med mannen min :)

Da e liksom vår opplevelse..aleina...Eller kanskje eg berre ikkje våga å tenka negativt på da..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...