Gå til innhold

hei på dere !Angående treff....

Anbefalte innlegg

hva med å utsette kino treffet til 22 og ta det i porsgrunn da ? ser det at Johanne ikke kunne fortskommende torsdag, en annen har influensa og noen skulle på babytrall og jeg har sykt barn..... og for Ellen og mammaen til William ( husker jo ikke hva du heter ....... flau.... )kunne begge torsdager så hva med å flytte det til uken etter ? Så kanskje flere kan komme ?

hva synes dere ?

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8208916-hei-p%C3%A5-dere-ang%C3%A5ende-treff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt i orden for meg!

Jeg snakket forresten med kinosjefen (!) i Porsgrunn i dag ang. hvilke filmer de viser, siden de ikke har noen oversikt på websiden sin. Han sa at de setter opp én og én film av gangen, slik at de kan vise den ”beste” tilgjengelige filmen til enhver tid. Og det er babykino annenhver torsdag kl. 12.00.

Jeg for min del kommer nok til å ta det litt på sparket, ettersom hvilken film som går, og i forhold til dagsform, soving osv.

Skal jeg bare slette treffet nå som vi vet når og hvor det er babykino, så kan heller noen andre sette opp et vanlig treff?

Hilsen Tone (mammaen til William :-))

hei Tone !

Vi kan jo ha treffet den 22 februar i porsgrunn for da viser de mars og venus der... det er torsdagen etterpå.. bytter bare dato jeg... men vi kan jo sette opp et " vanlig " treff også da :)

Annonse

hei !

Har vært med på det med det første barnet mitt som nå er fire og det gikk helt fint.... er flere andre som jeg vet om sompleier å gå selv om barna krabber og er litt over alt... :) Håper du blir med da.. koselig med flere ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...