Gå til innhold

For en babyboom det er her denne uken :o)

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til alle som har testet positivt denne uken!!!!!!

Jeg venter fremdeles i spenning selv om jeg kjenner alle de typiske mens symptomene er her..

IKM Lørdag 17/2.............krysser fingre for at jeg kan følge med alle dere jenter som har fått "beviset" på en spire :o)

Ha en fortsatt superduper dag!

Fortsetter under...

Takk for gratulasjon! Det trenger ikke være så ille med menssymptomer! Jeg våknet i natt av at jeg måtte tisse og hadde press nederst i magen, litt som en slags blanding av urinveisinfeksjons-følelse og nå-kommer-mensen-følelse, og det var det som fikk meg til å teste midt på natta. Har ikke hatt noe særlig symptomer før det, med unntak av ømme/kløende pupper, men det har jeg hatt før også uten at det har betydd noe. Nå-kommer-mensen-følelsen er fremdeles tilstede, så det er håp, det er håp!

Lykke lykke til!!

Har ikm samme dag som deg Shake - det blir nok en god dag tenker jeg!! Men er ikke noe moro å måtte vente helt til da siden det popper spirer her.

Uansett så er jeg veldig glad på alle de nygravide; gratulerer såå mye ti alle :)

Og superlykke til resten av uke 7 jentene

Hei pus !

Ohh spennende...jeg skal følge med på deg...

Håper håper! Vi burde også bli en del av denne happy gjengen ikke sant!?

Skal du teste før helgen? Jeg tror jeg skal vente til etter Lørdag...kommer det ikke så tester jeg søndag morgen.

Titter innom igjen for å se hvordan det går :o)

Annonse

Jeg kommer nok ikke til å teste før mandag i uke 8 tenker jeg. Med mindre jeg holder på å forgå av spenning søndag da :)

Og ja, jeg synes da virkelig at vi fortjener en plass i gjengen!

Har ikke prøvd så lenge vi da og er ikke aktive prøvere i den forstand at jeg aner ikke når el er eller noe - koser kun når vi vil. Så jeg forsøker å ha litt avstand (akkurat som det går lissom) for å ikke bli så skuffet om det ikke klaffer enda.

Hender jeg er på chatten på kveldene, bli gravid forumet er veldig koselig, så du må gjerne komme innom der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...