endaeintrønder Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Spurte jm på sjukhuset om dette,siden jeg selv er mye plaget med vont i magen,er nå i uke 20..Man blir jo litt engstelig,for det står jo ingen plass at man faktisk KAN ha mye vont i hele svangerskapet,uten at det er farlig!!Det står mye om menssmerter og murringer,men bare til uke 13 el no..så jeg spurte jm!!Og hun sa: "Tenk da,så mye som skjer nedi i magen da,det vokser og strekker seg,og rører på seg,selv om man ikke trenger å kjenne selve barnet!Husk barnet skal vokse seg stort,hele 50 cm langt til slutt,og enda lengre hos noen også!Er heeelt normalt å ha vont i magen,ja noen har det hele sv skapet,i 40 uker!!" Men da sier jeg,hvorfor er det ikke noe informasjon om dette på BIM feks,mange går og uroer seg unødvendig pga sterke magesmerter,og bruker energi på dette.. Så alle som engster seg for magesmerter,ta det helt med ro,er nok bare lille underet som tar seg en strekk innimellom:)
buble m spira Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Takk. Har div vonter og stikkinger + mensmurringer i magen og er 22 uker nå. Har lurt fælt på om det kunne være noe farlig eller galt. Men godt å lese innlegget ditt ) er 2. gangs og hadde det slik med første også... Lykke til videre da!
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Tusen takk for at du gjorde bekymringene mine litt mindre! Er også endel plaget med vondter i magen, spes nederst. Likner veldig på menssmerter og jeg har lurt veldig på hvorfor disse smertene er der når jeg har kommet til uke 20. Men nå fikk jeg altså en forklaring:-)
endaeintrønder Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2007 Det skulle bare mangle,at jeg ikke deler mine info med dere her:) Fordi jeg har bekymret meg masse om vont i magen,og folk sier jo at det skal man jo strengt tatt IKKE ha..men joda,ALT kan være normalt:) ps:blør man og får sterke magesmerter,bør man jo selvfølgelig ta seg en tur til legen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå