Gå til innhold

November: Hva savner dere mest å kunne gjøre?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Etter bebisene ble født, får man jo litt innskrenking av det livet man er vandt til. Jeg hadde to barn fra før, så jeg visste godt hva jeg gikk til. Guttene var imidlertid så store (7 og 11) at jeg må si det er en ny hverdag med en liten en i huset igjen.

Savner veldig å kunne ha litt voksentid på kveldene, være litt kjærester igjen.....

Hva savner dere mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner vel litt det å ha mer voksenkontakt. Jeg få mer en nok tid til samboer på kvelden, vi legger jo småtten kl. 19.00., men jeg savner vel å kunne være litt mer kjærster ute i verden, altså spise alene ute, kanskje dra på en liten tur sammen osv. Vi har ikke så lett for å få barnevakt, så da blir det jo mest hjemme tid. Men allt det der kommer jo etter hvert som ungene blir eldre! Savner også å finne på ting med venner, er ikke så lett nå med en på snart 3 mnd. og ei på 3 år. Tiden går jo så alt for fort, man må prøve å ta vare på den nå før ungene plutselig skal konfimeres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også kjærestetid på kveldene!

Leon sovner ikke før kl 23-24, og da er det ikke lenge før vi stuper i seng også. Ellers gleder jeg meg til en bedre middag på restaurant med sambo og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner å kunne gjøre ting sammen med bare mannen....som å gå på kino, ut og spise, reise på en liten tur osv.

 

Voksentid har vi på kvelden da vi legger begge barna mellom 19 og 1930. Deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..... Ler litt av første tanken min.....

-å kunne rydde og vaske hele huset uten å bli forstyrret :) og at det hadde forblitt fint og ryddig :D

 

Når jeg tenker nærmere på det så er det nok endel andre ting som kommer før det ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner å ha litt mer voksenkontakt. Vet jo hva jeg gikk til, har ei på snart 2.5 år i tillegg. Savnet å ta med samboeren på en bedre middag, savner å ha overskudd til en deilig massasje (både gi og få...), savner å reise bort, savner rødvin, savner en real fest (har ikke vært på fest siden... ja gud vet når....Jo, i 2005 var det en fest) ja, det er mye som jeg savner. Mest av alt savner jeg kroppen min med litt mindre kilo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...