Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 det hadde jo hvert ganske greit da... kanskje det ikke er så bra, kanskje hun blir oppmerksom på den hun også... noen erfaring på det...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Har en som lyser i mørket men det er så svakt, men mulig det finnes andre som lyser bedre men...
gutt060606&jente010110 Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 tror di selger de på babyhuset.(tror det var det butikken het) selger i allefall avent-produkter der=) har ikke prøvt den selv,mini her vil bare ha den store,stygge, brune smokken=)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 fotballgutten- det er den mie bruker også.. hihi men for en uke siden bestemte jeg meg for å prøve andre- dto frem kurven med smokker og avent smokken gikk rett inn..JOHO. er jo litt den samme tuten som på den brune chicco vet du...har du prøvd den....
adelia*termin 18/10* Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 så i dag på en brio lekebutikk
gutt060606&jente010110 Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 har prøvt alle smokker som finnes snart tror eg;) di går som regel, men etter en liten stund tar han de bare utav, ser stygt på de,og hiver di i gulvet:P klarer heller ikke sovne med andre smokker. bruker bare smokk når han sover da, så da kan han få kose seg med den stygge som han liker så godt=) fått noen komentarer på den da:P hihi
Brava Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 kjøpte på en babyutstyrsbutikk, simo tror jeg. MEN: det er bare tull. Du må holde den under lyset først for at den skal være selvlysende også mister den sin effekt i løpet av natten. Så disse er bare tull for oss.
*toppris* Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 bruker mam sine hver natt og er kjempefornøyd... her selges de i babyutstyr butikker og rimi kjeden... eg "lader" de under sterkt lys og de lyser godt her... guttungen reagerer ikke på det.. eg finner de igjen på natta, så eg har god erfaring med de...
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 hun liker ikke mam enda.. hun tar bare avent eller den store chicco smokken. hmm, jaja, klarer meg jo uten en som lyser også da... hihi-... hørtes bare litt moro ut ...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Jeg kjøpte mine på matbuttikene i Sverige! Har mam sine jeg og, og kjempefornøyd =) =) =)
Mama-panama76 Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 Jeg kjøpte det i matvarerforretning Safari i Lagunen i Bergen. Det var ikke billigere eller dyrere enn andre smukker, så det var en tilfeldig kjøp. Viktigst at formen passer. Jeg kan ikke se det i mørket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå