Gå til innhold

November: Møtes dere som går i barselsgruppe utenom helsestasjonen?

Anbefalte innlegg

Vi gjør det desverre ikke.....Jeg bor landlig til, og alle oss fire er spredt rundt om i kommunen. Selma skal ikke gå på skole med noen av de andre barna, men det er jo koselig å treffes alikevel. Vi er tre stk i bygda mi som har fått bebiser i 2006. Vi treffes hver 14 dag - og det er kjempe hyggelig:0)

Fortsetter under...

Jeg har vært på barselgruppe på helsestasjonen 2 ganger, og så er det en 3. gang før vi så må arrangere selv om det skal bli noe mer. Vi er 7 stykker og det virker som alle er interessert i å fortsette å møtes :)

Annonse

Jeg får ikke blitt med i noe barselgruppe jeg. For d er for mange. Og d synes jeg er dårlig gjort. For jeg har et veldig sterkt ønske om d for at jeg går bare hjemme hver dag. Men d var ikke mulig å sette meg inn:(

Jeg er med i en barselgruppe som fungerer veldig bra, selv om vi er 5 ukjente og delvis forskjellige personer. Vi møtes hjemme hos hverandre en gang i mnd. Da spiser vi for eksempel pastasalat eller ost og kjeks, og prater om relevante temaer (går mye i søvn!) Veldig kjekt å legge babyene ved siden av hverandre og ta bilde hver gang! De vokser mye fra hver gang vi møtes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...