Gå til innhold

November: Møtes dere som går i barselsgruppe utenom helsestasjonen?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Vi gjør det desverre ikke.....Jeg bor landlig til, og alle oss fire er spredt rundt om i kommunen. Selma skal ikke gå på skole med noen av de andre barna, men det er jo koselig å treffes alikevel. Vi er tre stk i bygda mi som har fått bebiser i 2006. Vi treffes hver 14 dag - og det er kjempe hyggelig:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk invitasjon til barselgruppe først i dag, jeg. Men håper på at det er noen koselige mammaer der, som bor nær meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på barselgruppe på helsestasjonen 2 ganger, og så er det en 3. gang før vi så må arrangere selv om det skal bli noe mer. Vi er 7 stykker og det virker som alle er interessert i å fortsette å møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke blitt med i noe barselgruppe jeg. For d er for mange. Og d synes jeg er dårlig gjort. For jeg har et veldig sterkt ønske om d for at jeg går bare hjemme hver dag. Men d var ikke mulig å sette meg inn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i en barselgruppe som fungerer veldig bra, selv om vi er 5 ukjente og delvis forskjellige personer. Vi møtes hjemme hos hverandre en gang i mnd. Da spiser vi for eksempel pastasalat eller ost og kjeks, og prater om relevante temaer (går mye i søvn!) Veldig kjekt å legge babyene ved siden av hverandre og ta bilde hver gang! De vokser mye fra hver gang vi møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...