Cam_gutt_4_6 Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Har kjent at hormonene er i ferd med å ta overhånd for tiden, og kjenner at hvis jeg ikke tar en pause nå, så klarer jeg ikke fortsette i 100% stilling. Ingen garanti for at det går uasnett, men neste uke bærer det iallefall til Kanariøyene! Det blir spennende med 5 1/2 time i fly med gravid mage i uke 27 og en vilter krabat på 2 1/2. men dette skal vi få til! Noen andre som reiser/har reist såpass langt så sent? Ellers, noen som har gode tips til underholdning på flyet for gutten vår?
Gnuen Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Jeg var på Gran Canaria da jeg var gravid sist gang, reiste da ca uke 27. Eneste du bør passe på er gode sko på flyet! Innmari lett å få hovne bein, selv om du ikke er plaget med det til vanlig. En annen ting er forresten at du kanskje bør ta med deg en legeerklæring eller noe fra JM, som bekrefter hvor langt du er på vei. De fleste flyselskap har en grense (husker ikke nøyaktig hvor mye) på hvor lenge før termin du får lov til å reise til utlandet. Så dersom du har stor mage, og kan se ut som om du er lenger på vei enn duer, ville jeg ha fikset noe sånt. Innmari kjipt å måtte stå igjen i Norge fordi de tror du er for langt på vei (Jeg hadde med meg et sånt ark fra legen, der det stod at ejg var i bra form og hvor mange uker jeg var på vei, men fikk heldigvis ikkke bruk for det) Angående den lille gutten din, kan jeg nok dessverre ikke hjelpe så mye, annet enn hva med eventyrbøker på CD/kassett? Kos deg på ferie! Klem fra
Cam_gutt_4_6 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Sikkert ikke dumt med en bekreftelse på termin, nei! Takk for godt råd! Skal heldigvis til legen dagen før avreise, så da skal jeg få ordnet det! Hadde vært kjedelig om jeg ble nektet adgang på flyet! (Har nok litt stor mage allerelde!) Åh, kjenner jeg gleder meg ordentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå