Gå til innhold

hoven og pløsete i ansiktet = fødeansikt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i dag og var skikkelig hoven og pløsete i ansiktet. nå 4 timer etter er jeg fortsatt like hoven og pløsete.... usj, ser jo ut som om jeg er skikkelig feit...sukk....

er det dette de kaller fødeansikt?

og kommer jeg nå til å gå rundt slik frem til fødselen?

er det et tegn på at noe skjer snart? *håpe, håpe*

har forresten bare 6 dager igjen til termin.

håper nurket snart vil komme å hilse på....

Skrevet

Kanskje me ska starta fødeansikt klubb? Har vært slik i noen uker eg nå og har 13 dager til termin...

Skrevet

Uke 35 her og veldig på blubby i ansiktet.....................................

Skrevet

hehe...uff...litt godt å høre at jeg ikke er alene da, men dette var jo ikke noe gøy, kjennes ut som hele ansiktet mitt "henger" litt liksom.

det er vel ikke akkurat noe å gjøre med det heller?

Skrevet

Nei... de sier det skal gå vekk av seg sjøl etter fødsel...

Skrevet

Dette har jeg sett på etpar venninner, men selv var jeg ikke slik med førstemann. Jeg bare lurer... venter dere jente eller gutt? For de av mine venninner som ble pløsete i ansiktet de siste ukene/dagene, ventet alle jenter!

Skrevet

Jeg har også blitt pløsete i ansiktet,og litt rundere med litt andre trekk enn jeg hadde før. jeg venter jente:)

Skrevet

venter jente jeg også:)

Skrevet

nå ble jeg nysgjerrig venter jente nr 3 og har aldri hatt dette såkalte fødeansiktet... Men har hørt om det..

Hvor blir man pløsete?? Ringer under øynene eller ser det ut som om man legger på seg sånn plutselig?=

Skrevet

Hehe! Jeg blir veldig bollete i ansiktet ihvertfall. Særlig i kinna.Sist svangerskap kjente jeg meg selv ikke igjen når jeg så bilder av meg fra sluttten. Var som øynene mine forsvant inne i fjeset:)

Nå er jeg på vei til å se likadan ut:) Har jo noen uker igjen og er allerede ganske pløsen:)

Skrevet

på meg også ser det ut som øynene har blitt mindre og forsvunnet inn i ansiktet på en måte. Hadde ganske store øyne før,men ikke nå lenger. Også har bollekinnene kommet,kjenner det når jeg smiler at det "butter" litt på en måte. hihi..

Skrevet

Ja, det er som bollekinna okkuperer ansiktet:)

Skrevet

er så over-føde-klar at jeg gleder meg til øynene forsvinner inni hodet..

*ler* for jeg kommer til å se ut som en sel...

Skrevet

Ja, får når øynene forsvinner inne i hodet slipper jeg å se meg selv i speilet:)

Lenge til jeg har termin... 18 mars..

Skrevet

ansiktet ble liksom bare helt rundt over natten. og øynene mine ser og ut som om de bare er sunket lenger inn i hodet. ser helt rar ut....*sukk*

Skrevet

Uff, stakkars oss:) Men litt komisk da. Det blir deilig å se på før og etter bildet om noen år:)

Fra fødselen sist og noen uker etter fødselen var ansiktet mitt et helt annet husker jeg. Da kunne vi le litt av det.

Men nå er det ikke så mye latter akkurat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...