Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg begynte å få en blødning idag morges. Er 17 uker på vei idag. Blør litt nå også. Jeg bestilte en time hos oslo city legesenter. Nå er jeg kjempe bekymret Håper alt går bra med babyen. Er dette vanlig så sent??
maiprins Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 hei Anonym! Jeg synes du skal ringe fødeavdelingen på det sykehuset du skal føde på jeg! Da får du sikkert beskjed om at du kan komme dit med en gang! Vær så snill å gjør det - der tar de helt sikkert deg hjertlig velkommen!!!! Sender deg varme tanker klem
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 så bra at du har bestilt legetime. det trenger ikke å være noe galt men greit å få sjekket det ut. Evt en start på fødsel kan stanses på dette tidspunktet om det er det som er i ferd med å skje. Lykke lykke til og fortell hvordan det går.
endaeintrønder Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 hei:) Trenger ikke bety noe som helst,husk alt av slimhinner er veldig tynne og skal lite til for at de sprekker og at man blør litt altså..Har lest endel om slikt..men blør du mye,så bør du jo få sjekket det,er jo lurt!Du har sikkert ikke noe smerter av noe slag,og det er jo et bra tegn!Lykke til da,det går helt sikkert bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå