Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre ??


mummiboy 21.07.06

Anbefalte innlegg

Samboer og jeg drar til Praha i morgen, men nå har lillegutt blitt litt snufsete!!

Jeg og lillegutt dro hjem til mamma på søndag, slik at ikke overgangen skulle bli for stor bestemte vi at jeg skulle være her sammens med de et par dager før vi drar. I natt så var han veldig urolig, skrek annenhver time og virket litt varm ( fikk en paracet). Både jeg og han har hatt lite med søvn i natt, men han virker piggere nå, men virker trøtt, men det er vel sikkert pga lite søvn i natt.

Mamma sier vi bare må dra, for dette takler hun, han er jo bare litt snørrete sier hun, og får han feber så gir jeg han en paracet!! Jeg kjenner selv at jeg virkelig trenger noen dager for meg selv, men så føler jeg meg som en dårlig mor om jeg drar. Det er snakk om 3 dager.

Hva hadde dere gjort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, skjønner dilemmaet ditt... Jeg hadde nok vært veldig i tvil selv hva jeg hadde gjort. Men tror til syvende og sist at jeg hadde dratt... Tror nok det vil være mye verre for deg enn lillegutten din at du er vekke, det er jo som regel det - syk eller ikke syk ;-)

 

Jeg tror det er innebygd i oss at vi skal ha dårlig samvittighet for å overlate barna våres til andre når de er syk, uten at det er rett av den grunn. Så hvis han er piggere synes jeg dere skal dra. Det fortjener dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis moren din synes det er greit så tror jeg at jeg hadde dratt. Så lenge dert bare er snufsing så er det jo ikke noe farlig. Men skjønner godt at du er i tvil. Du er iallefall ingen dårlig mor om du drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ingen dårlig mor om du drar, nå har dere vel gledet dere lenge til turen og. Er nok bare sånn typisk 3 dagers syken de har, og hvis moren din tror det går bra, så gjør det nok det skal du se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det som er ulempen med å være mamma, at man får dårlig samvittighet for det meste. Og det med å reise fra gullet sitt når h'n er syk føles liksom så feil. Men mammaen din har jo oppdratt deg, så hun klarer helt sikkert å ta godt vare på gutten din selv om han er syk!! :o)

 

Riktig god tur! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for støtten damer :)

Det blir til at vi drar. Snakka masse med mamma i dag, og det var ikke snakk om at vi ikke skulle dra, for dette hadde hun gledet seg til lenge!!!

Og vi har jo gledet oss også, og jeg stoler masse på mammaen min :)

 

Men kjenner jeg savner han masse allerede ( han er i Molde nå og jeg i Trondheim) har snufset litt i dag ja,,, gleder meg sånn til å se han igjen.

 

Da er jeg ikke på nett igjen før på lørdag,, blir litt rart å ikke være på DIB på noen dager også,, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du er tøff, jeg... Ikke fordi jeg mener at du ikke bør dra, altså. Men jeg vet ikke helt om jeg hadde klart det! Merker at jeg blir mer og mer "avhengig". Skal til svigers i helgen, og hun har lyst til å passe gutten mens vi tar en tur ut. "Heldigvis" fullammer (nesten) jeg fortsatt, så jeg har en unnskyldning for å slippe!! ;o) Men snart må jeg vel løsrive meg! Det er nok mye verre for mor enn for barn... :o)

 

Riktig god ferie! Kos dere masse! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...