Gå til innhold

hvor lenge sover dem om formiddagen?


*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

Patrick brukte å sove ca 1,5 timer,fra halv 12 til 13. Men nå i det siste skal han sove allerede kl 10.30 og da sover han bare en time,av og til ikke det en gang.

Merker dere at h*n begynner å bli litt mer våken om dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa mi har alltid vært mye våken på dagtid. Sover stort sett en dubb rundt kl 10, også en dubb igjen rundt kl 14. Hver av dubben er på ca 30-40 min. Sånn har vi hatt det helt fra hun ble født, bare at det da var flere smådubber i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her soves det som regel en time rundt kl. 11 og 1-1,5 time rundt kl. 15. Av og til mindre, av og til mer. Og innimellom bare en gang i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa legger seg første gangen ca kl11, da sover hun 20-30 min. Klokken 13 tar hun en litt lenger lur på en time, resten av dagen er det to lurer på 20 minutter. Er nok mye spennende som skjer, har ikke tid å sove! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Simen står opp i 7 tida, sover han en time fra 9-10 og så en time fra 1230- 130 og så en time fra 1530- 1630. Sånn ca er det hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nora sover ca 3 timer på formiddagen, fra ca kl 10-11. Da er det ikke alltid hun er klar for en ny dupp på ettermiddagen, nei! Men det kan hende det blir en liten på 20-30 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp i 8-tida. Sover ca. 1 1/5 time ved 10-11 tida. Går ofte tur ved 13 tida, da sovner hun som regel igjen og sover alt fra 1-4 timer. Tar en kveldsdupp i 5-6 tida (ettersom hvor lenge hun sov midt på dagen) på 1-2 timer. Legger seg for kvelden i 9-10 tida. Har prøvd å forskyve dagen litt så hun kan legge seg litt før, men virker ikke som hun er klar for det enda... Men fungerer greit slik vi har det nå, når vi ikke har mer enn 1 barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppe kl 06 her, så da sover han 1 1/2 time fra kl. 07.30-09, så fra halv tolv 1/2-1 time, så en ettermiddagslur igjen 1/2-1 time sånn i tre-tida. Er ikke helt regelmessig, så vi tar det som det kommer. Noen ganger blir det 4 dupper på dagen også.

 

Har ikke så lett for å sovne selv på dagen, så om morgenen ligger jeg sammen med ham (herlig for mor!!!!), og så må vi trille tur senere på dagen for å få han til å sovne (av og til sovner han ved puppen på dagtid... og da legger jeg han i vogna inne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Albert sover jo ganske mye han da.. Sovner i 10 tiden, og sover til 12-13 tiden. Også har han en dupp på 45 min.-1 time på ettermiddagen. Sovner 19.30-20.30 tiden på kvelden. vi står opp i 7.30 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...