Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei alle sammen, i dag har jeg vært hos jordmor og hørt på vår lille... På ul i uke 18 fikk vi vite at vi skal ha en gutt, men jeg har sterke følelser av at det er en jente, det har jeg hatt hele tiden... Hjertelyden var på 140 når vi hørte på det i dag... Er det noen som vet hva som er vanlig for gutt og jente når det gjelder hjerteslagene???
engutttil=) Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 det e så sinnsykt forskjellig! d e ikkje nåkka nøyaktig vitenskap om hjertelyd å kjønn! Fikk beskjed av ei venninna at eg sku ha gutt fordi eg hadde 160,151,148 i puls på babyen, og hennes gutt hadde logge på det i puls. så kom ei anna venninna og sa at da fikk eg jo jenta sia den va så høg førr d hadde ho hatt! Veit fremdeles ikkje ka eg får men d bevise berre at d e forskjellig tanka rundt d! hadde vært kult vest dem på ultralyd sei at d e gutt og det vise seg at du får jenta! lykke til google! klem fra is(brrrrrrrrrrrrrrrrr)kalde nord!
*panama* med to søte små Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Hjertelyden til vår ligger på 140 og det er gutt... Sist gang lå den på 145 ,da var det jente..
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Ja jeg har hørt mye snakk om det og det er jo ikke noen som er like her i verden c",) Samb har veldig lyst på en jente da så det hadde jo vært veldig morsomt viss det viser seg at det er en jente... For min del er det helt greit uansett hva det blir, dette barnet er virkelig ønsket!!! Men magefølelsen sier helt klart jente uansett hva jordmor så på ul, vi så nemlig ikke noen utovertiss. Verken jeg eller samb. tusen takk for svaret, og husk det er ikke lenge til sommeren nå. Da skal vi kose oss!!!!
*panama* med to søte små Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg hadde også en jentefølelelse,men jeg så veldig godt at det var en gutt på ul..Ingen tvil der;o) Vår første var ei jente og da hadde ikke jeg sjans tilog se det selv,men denne gangen så jeg veldig godt at det var en utover tiss ja;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå