Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Har dere fått innkalling til ul??? Jeg har ikke det:( men jeg var på tidlig ul i uke 10 og da mente de at jeg bare var 8 uker... så kan vel hende jeg ikke kommer inn før 2 uker senere enn vanligvis da.. (jeg vet akkurat når befrukting fant sted... og da skiller det ikke 2 uker... irriterende,men vil noen høre på meg?? Neida) Ellers så begynner nok ting å vises tydlig på meg... er herlig og fantastisk:)
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg går ikke inn i uke 17 før på lørdag, men henger meg på her allikevel Jeg har allerede lagt på meg 3-4kg... Spiser egentlig veldig sundt, har ikke noe særlig godtesug, men er såååååååååååå sulten hele tiden!!! Har fått stor mage, selv jordmor sa hun trodde jeg var lengre på vei da jeg satt på venteværelse hos henne:) Er allikevel ikke mer enn 15+3. Jeg fikk innkalling til ul 6 desember, og skal inn den 5 mars. Synes du skal purre litt på jeg Har du lagt på deg noe?
Bimmer´n Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg går inn i min 17. uke i morgen! Fikk innkallelse til ul i desember, fikk time 5. mars. Ring gjerne og hør, hender de glemmer å søke for deg;-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2007 jeg har gått ned 3 kilo.. men det er egentlig greit for jeg har endel kilo for mye.. hehe.. ja tror jeg ringer på sykeuset idag og hører om når jeg skal på ul. legen har ikke søkt, fordi jeg var på tildig ul og der sa de at de skulle sette meg opp på ul time ca i uke 19
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg gikk inn i uke 17 på fredag:) Ja ring og purr (hihi er jo meg det....) på de. Jeg fikk min for to uker siden.
Lykkeliten og jeg Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er 17 uker idag var på kontroll igår. Alt sto bra til med den lille, h*n lå der passe avslappa med bena i kryss og armen bak hodet...hehe.. ser ut som om det er en som liker å slappe av som skal komme ;o) Jeg gikk ned et par kilo da jeg spydde som verst men la de på meg igjen da jeg klarte å spise igjen, minus en kg. Og der er jeg enda. Litt snodig, for jeg må innrømme at jeg er altfor glad i snop og brus selv om jeg prøver å begrense meg.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2007 hehe... skal ringe sykehuset nå jeg.
Lykkeliten og jeg Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Jo, også skal jeg på UL 26 februar. Fikk innkalling ca 4 uker i forveien.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2007 jeg ringte sykehuset nå og jeg skal visst inn den 19 mars.... da er jeg 21 uker på vei....grr... men de tror jo jeg er 19 da, så...men irriterende.. jaja.. nå har jeg ihvertfall en dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå