Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Utrolig hvor fort tiden går! Alt vel med meg og den lille. Jobber nå 70%, er sliten og har endel kynnere så jeg har fått beskjed om å sette ned tempoet. Har også fått treningsforbud :-( Nedtellingen har ihvertfall begynt, og vi gleder oss SÅÅ til å møte lillesøster om ikke så veldig lenge! Masse lykke til til alle dere andre også!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har også entret 3- trimester nå :-) Jeg er sykemeldt jeg da, pga jeg har en jobb som stort sett dreier seg om å gå, også har jeg BL (men jeg får gjort en god del hjemme da :-) Når har du termin? Min termin er 9 mai :-)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Huff da, bekkenløsninger hører jeg ikke er noen spøk.... Ta vare på kroppen din nå! Jeg har termin 7 mai, så jeg er vel omtrent 28+3 idag. Den 30% sykemeldingen jeg har nå går ut febr, men jeg regner ikke med å gå tilbake i full jobb før permisjonen begynner. Det er ganske slitsomt å jobbe hver dag uansett, med en aktiv 2 åring som venter hjemme, så her gjelder det å spare på kreftene! Har du barn fra før? Lykke til!!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Jeg blir mamma for første gang, er ganske spennende, og litt skummelt :-) Var på 3D UL i går, og jeg venter ei lita jente. Blir alenemamma da, men heldigvis så har jeg en innmari snill mamma, og ei lillesøster som stiller masse opp for å hjelpe meg. Tror ikke jeg hadde klart det uten dem :-) Vet du om du venter gutt eller jente?
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Vi venter også en jente, som skal hete Tuva :-) Har en gutt fra før, så det er jo perfekt! Har du bestemt navn ennå?
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Lille gulljenta mi blir oppkalt etter sin oldemor og mormor. Hun skal hete Ingrid (etter oldemor) Kristin (etter mormor) (Kristin med lang i).
Mamma`N Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 er det ikke deilig og endelig være i siste trimester...akuratt kommet inn der jeg også..gleder meg som en unge:) er fulltidsstundent og skal i praksis nå i 5 uker:( gruer meg ganske mye siden jeg har fått BL:( men men...får bite tennene sammen... termin 5 mai
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Hurra! Jeg er også endelig over i 3. trimester! Er også fulltidsstudent. Termin 10. mai
Mamma`N Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 hvor og hva studerer du da? skal du ha perm neste år fra skolen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå