Gå til innhold

Har entret 3. trimester!

Gjest

Anbefalte innlegg

Utrolig hvor fort tiden går!

Alt vel med meg og den lille. Jobber nå 70%, er sliten og har endel kynnere så jeg har fått beskjed om å sette ned tempoet. Har også fått treningsforbud :-(

Nedtellingen har ihvertfall begynt, og vi gleder oss SÅÅ til å møte lillesøster om ikke så veldig lenge!

Masse lykke til til alle dere andre også!

Fortsetter under...

Jeg gikk over i 3 trimester i forrige uke. Ja nå går tiden virkelig fort!!

Alt er bra med meg og min lille også. Skulle begynne på jobb igjen i dag men er sykemldt ut denne uken på grunn av fall i trappen i helgen. Alt gikk heldigvis bra. De barna ligger mer beskyttet en vi tror.

Lykke til!! :-)

Ja, når man har kommet over til 3. trimester så er det siste innspurt! Veldig spennende.

Godt å høre at det går bra med deg, og at du tenker på ditt eget (og babyens) beste, i stedet for å jobbe 100 %. Selv føler jeg meg i fin form, men kjenner jo at ting blir litt tyngre (og tar litt lenger tid...). Men, ingen store plager, så håper å holde ut til permisjonsstart.

Lykke til videre!

Gratulerer til deg, Sondres mamma! Jeg kommer etter med raske skritt!

Alle store planer jeg hadde for denne måneden har det foreløpig blitt så som så med, for her har alle i familien hatt influensa i tur og orden! Jeg har foreløpig bare litt vondt i halsen og håper på å slippe unna, men merker jeg er nokså sliten av å ha syke barn som kjeeeder seg hjemme hele dagen...

Synd med treningsforbud, men sikkert lurt å ta det litt med ro. Etterpå venter en lang deilig sommer da du sikkert får anledning til å igjen det forsømte!

Klemmer og klapper til Tuva og deg fra

Tusen takk Zoe!

Sitter akkurat her på jobben nå og kjenner at det er full fart i magen, det er mye liv i Tuva for tiden ja! Har mye kynnere også, ikke vonde, men allikevel mange og ofte. Så det er nok riktig at jeg skal sette ned tempoet ja (lettere sagt enn gjort med en aktiv 2 åring hjemme....). Har hatt en kjempefin vinterferie uke på fjellet sist uke, med korte skiturer hver dag, i skikkelig kaldt, nydelig vintervær! Kunne ferien bare vare....

Tenkte jeg skulle begynne å svømme litt (gjorde det da jeg bar på Sondre). Har du drevet med det nå?

Synes det er litt kjedelig ikke å skulle bevege meg noe særlig. Går selvsagt turer da, når jeg orker, men jeg jobber jo tross alt hver dag, så det blir mest i helgene.

Godt å høre at du også er i form!

Stor kos tilbake

Hei igjen Sondres mamma!

Det hørtes deilig ut med vinterferie, skjønner du lengter tilbake!

Neida, svømmingen som jeg drømte om å begynne med er lagt på is til jeg blir bedre av halsbetennelse osv. Men kanskje neste uke....

I min første graviditet svømte jeg to ganger i uka og det var utrolig deilig, med nr to var jeg vel i bassenget toppen tre ganger, tenkte jeg skulle være litt flinkere nå, men ikke alltid lett å få til... Innbiller meg at det jo må være en av de mest ufarlige og behagelige måtene å trene på når man er gravid.

Jeg merker også at det blir mye fart i magen straks jeg setter meg foran pc'n, lurer på hva som er grunnen til det? Tror disse små sparkene er noe av det jeg kommer til å savne mest når også dette sv. skapet er over :)

Hva sier veslegutten din til magen osv? Tror du han forstår hva som er i ferd med å skje, eller har dere ikke snakket noe særlig om det med ham ennå?

Nei, nå får jeg ta kvelden, ha det bra så lenge!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...