Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lang sykemelding du får er visst også individuelt fra lege til lege..

Jeg har også et fysisk og psykisk krevende yrke og fikk av den grunn (uten å be om det) sykemelding fra uttak og ut hele rugetiden.. Sykepleieren på min klinikk sa at det var vanlig praksis hos dem, når man hadde en krevende jobb...

For min del er jeg overbevist om at dette var av stor verdi for at egget festet seg (da stressnivået på jobb til tider er veldig høyt). Jeg føler vel heller ikke jeg hadde hatt så mye å bidratt med på jobb i rugetiden, da jeg levde i min egen lille boble.. jeg har aldri noen sinne vært så selvsentrert som i rugetiden :o)

Håper du får en lege som lytter til dine ønsker...

Det er helt individuelt om du trenger sykemelding eller ikke. Lytt til kroppen din, den sier i fra hva du skal gjøre.

Jeg har selv vært sykemeldt 50%-100%.

Noen ganger bare rugeperioden, mens andre ganger helt fra spraystart til endelig svar. Kommer ann på hvordan kroppen har reagert. Stort sett reagerer jeg gangske kraftig på hormonene.

Jeg har ikke hatt problemer med å få sykemelding.

Diagnose: høyrisiko-svangerskap!

Lykke til:)

Jeg har også fått sykmelding i noen av forsøkene.

Hadde det psykisk ganske tøft i høst da jeg gikk på hormoner, så var sykmeldt uka før innsetting og den uken jeg hadde innsetting.

Kjenn på kroppen din hva du trenger, regner med at det ikke skal være noe problem å få sykmelding av fastlegen din

Er det uttak og innsetting du skal ha så fikk ihvertfall jeg sykmelding for en uke:o)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...