Gå til innhold

Har alle juli barna begynt å heise opp rumpen


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Patrick prøver og prøver,men får det egentlig ikke heilt til han heller. Kommer seg opp på alle fire i ett par sekunder en sjelden gang,men da virker det som om han blir så paff,at han detter ned igjen med en gang:)

Å slik har han holdt på i over en måned nå.

 

Er det noen av julibarna som er begynnt å krabbe eller åle seg framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina drar seg fremover i relativt stor fart. Hun heiser opp knærne og rompa når hun drar seg fremover, men er ikke helt oppe på alle fire ennå. Av og til står hun i krabbeposisjon, men så detter hun sammen igjen.... blir spennende å se hvor lang tid det tar før hun begynner å krabbe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert reiser seg opp på alle fire, og står der og gynger:) Men han kommer seg ikke frem over enda, og da blir han jo såå irritert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sanna gjorde det før...men ikke nå når hun er blitt så stor at det er et tegn på at de snart kan krype.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her prøver han, men etter at han har begynt å dra seg framover har det blitt mindre av det. Da er det mer intr. å sjekke alle kroker og ledninger i stua og ikke minst storebror sine leker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emilie står på alle fire og gynger. Det har hun gjort i over en måned. Hun skyver seg også bakover, dytter seg bakover til hun får brystkassa ned i gulvet, trekker til seg armene og skyver igjen. Går i grei fart fra den ene enden av rommet til den andre nå. Men forover kommer hun ikke enda.

 

Tidligere i dag satte hun seg opp selv for første gang. Stod på alle fire og dyttet seg bakover opp i sittende. Men fikk ikke rettet ut det ene benet helt så etter et snaut minutt falt hun forover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora står også på alle fire og gynger, og idag krabbet hun bakover! Men det er jo framover hun vil.. Og her om dagen dyttet hun seg bakover mens rumpa satt igjen, og vips, der satt hun - om enn noe overrasket selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å heise på rumpa. Virker ikke som han er så ivrig etter å prøve heller, hender at han ruller rundt. Foreløpig er han altså en bedagelig fyr, og jeg koser meg med det. Det blir tidsnok travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutten min her er i full fart på magen fremoveer. Han sto på alle 4 før, men kommer seg så fort frem nå at det ikke er interessant lenger...

 

Han setter seg opp selv, og drar seg opp i knestående... Det som er det store nå, er å klatre over bena mine, ja egentlig klatre over det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...