Gå til innhold

Er det noen som skal på 7 mnd kontroll?


-carina-

Anbefalte innlegg

Her på helsestasjonen har vi kun kontroll på 6 mnd (lege) og så er det ikke noe kontroll før vi skal til helsesøster på 8 mnd kontroll igjen... Lurer på om jeg skal stikke innom for en ekstra veiing. Men Karsten virker nå blid og fornøyd, nå har jeg jo begynt å få i ham litt fast føde også. Så vet ikke helt om jeg gidder... (Han er ikke sååå glad i å kle av å på seg!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på 8 mnd kontroll på fredag, så da blir det jo egentlig 7 mnd kontroll siden han bare er 6 1/2 mnd.. Er litt spredt alder i gruppa, og Albert er minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skal vi bare på gruppesamlingen ved 7-8 mnd. Ellers ingen ting før 1-års kontrollen. Synes det er litt rart, men skulle jeg har behov for det er det jo bare å stikke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, var på "6-mnd"- kontroll i dag (selv om han er 7 mnd, var forsinket pga at legen var syk), så blir det 9-mnd kontroll neste gang (og da er han 9 1/2 mnd....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke før etter påska faktisk, trodde det hadde oppstått en feil jeg, men neida, det ble sjeldnere og sjeldnere kontoller etter 6 mnd sa HS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...