Gå til innhold

Noen på 29-30 år her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 år...snart 30, har ikke barn, men samboer og er forlovet.

Jeg synes det hadde vært veldig koselig å komme i kontakt med andre jenter i min alder, som er veldig klare og har veldig lyst på barn, men som har en samboer som ikke er klar ennå... Min samboer synes det er skummelt å skulle få barn, og mye ansvar, - JA selvfølgelig er det det! Men hvorfor skal ikke vi klare det? Han sier jeg kommer til å bli en fantastisk mamma, men at han ikke er klar ennå... Julen 2005 sa han "hvem vet kanskje du er gravid neste jul?" Julen 2006, ikke gravid, og ser ikke ut som jeg blir det med det første heller. Jeg skulle så gjerne hatt en dato eller en mnd eller et år for den saks skyld å forholde meg til, da jeg drømmer om å bli gravid hver mnd...lurer på om jeg bare skal "glemme" pillen også, men da føles det som jeg svikter han. Sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit. Jeg er ikke helt 30, men snart 27, sambo 24:)

Skrevet

Hei du!

Jeg er 30, ble det nå nettopp. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Har det på samme måten. Han er ikke klar, men sier at han sikkert blir det. Sier han venter på at lysten skal komme. Håper det ikke tar alt for lang tid, jeg begynner å bli litt overklar om du skjønner hve jeg mener. Belager meg på at nok kan ta et års tid til før det skjer noe her hos oss. Prøver å tenke på at jeg skal nyte tiden vi har nå.

Vil gjerne ha kontakt meg deg også, koselig!

Det føles dessuten litt ekstra krise å være 30 he he.. selv savnet nok er like stort uansett alder. Jeg ble med ett litt mer stressa da jeg så 30 tallet.... hi hi, rart det der.

Klem fra meg

Skrevet

Hei hei! Du er ikke alene! Jeg er 30, blir 31 i sommer. Har samboer, stort hus m hage, hund og stasjonsvogn.... Er liksom noe som mangler i bildet her, men akkurat som hos dere så er sambo ikke klar... Han er på gli, men hva hjelper det når jeg vil ha barn NÅ!??!??

Sluttet på pillen i oktober, har brukt kondomer siden. Må si at det ikke akkurat er spenstig for sexlivet å bruke kondom, så jeg er mer enn klar for å droppe...

Det er vel bare å være tålmodig jenter!

Skrevet

Hei. Jeg fyller 29 i oktober.. mitt største mål er å få marn innen jeg fyller 30 men har endel overtalelse får å få samboeren på gli.. han mener vi har så god tid for han regner med at vi blir gravide med en gang vi slutter på prevensjon.. men jeg er drit redd for at vi skal streve i lengre tid.. er bare å krysse fingrene og håpe.. ;)

Skrevet

Hei igjen!

Så fint å høre fra andre i samme situasjon. Ja, disse mannfolka!! Det er vi som skal bære frem et barn, slite med en kropp som forandrer seg på måter vi ikke kan forhindre, vi skal slite med de ekstra kiloene etterpå, og morgenkvalmen og alle andre ting som vi ikke vet nøyaktig hvordan føles, før vi er gravide! Og vi skal slite med melkesprengte bryster og humørsvingninger - og allikevel vil vi sååå gjerne ha barn! Men kjærestene/samboere/mennene våre er ikke klare... hmmm...

Skjønner det jo godt på en måte også, det er mye ansvar, og jeg vil være forståelsesfull og ikke mase, men det er ikke så lett. Vi har hatt 3 dager nå, hvor det ikke har vært sånn kjempehyggelig, og han vet veldig godt at jeg er klar NÅ!!

Men jeg må nok belage meg på at det også kan ta et års tid før det skjer noe hos oss også! Jeg tenker også at jeg må prøve å nyte tiden vi har nå, for den kommer jo ikke tilbake.

Men da jeg var yngre var grensen min for å få barn 25 år, men som 25 åring var jeg overhodet ikke klar og dessuten var jeg singel! He,he..

Så ble grensen flyttet til 30... og der står den ennå, men å bli gravid og få barn i løpet av 3 1/2 mnd blir vel litt vanskelig... Blir litt stressa når jeg nærmer meg 30 kjenner jeg...

Hvor lenge har dere vært sammen?

Vi har vært sammen i 3 1/2 år. Bodd sammen i 1 1/2.

Klem tilbake!

Skrevet

Hei hei!

Nei, godt å høre at man ikke er alene om et så sterkt ønske! Ja, du har jo virkelig alt, untatt et barn. Ja, du sier noe.... Virker som min er på gli også (...men litt mer sånn innimellom...), har lyst på barn, men ikke klar ennå og den stilen der...

Og som du sier, hva hjelper det når vi vil ha barn NÅ!?

Dere har i alle fall sluttet på pillen, kanskje han blir lei av kondomet snart, for nei, det er jo ikke så opphissende for sexlivet med den kondomen...

Min kjære har på følelsen av at jeg blir gravid med en gang jeg dropper pillen... Men jeg er redd det skal drøye..., tror i alle fall ikke det vil skje med en gang, nei!

Uff den tålmodigheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...