FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 sånn er det med lillemann på 9 mnd her, når vi skal kose litt i senga på morningen hvis han våkner tidlig så måå han koseklype,åå de er sterke i klypa selv om de er små! Hvis han har sovet med oss litt så vekker han med å lugge meg,ikke pappaen nei:o( ikke så mye å lugge i der:o)
snull Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Åjada....har sett ut som jeg er blitt angrepet av ei katt nå i 2 mdn ;-)
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Ja det veksler mellom utrolige våte sikle suss, kloring og lugging:-)
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 å ja, han er veldig til å klype og klore:( Så vondt da, dem er jaggu sterke disse små!
Gjest_1001 Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Kloring, klasking på magen og puppene mine lugging av håret (mens han samtidig biter meg i nesen, jeg er maktesløøøøøs), og kniping Kjekkest er det når mamma ikke følger med å klype på puppene tl mamma (AUCH)
gutt060606&jente010110 Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 kjenner til det ja!!har hatt fulle fjeset med kloremerker, og begynner å bli tynn i håret. min lille er også veldig opptatt av naser. greit at han bare skal ta og kjenne på nasen, men som oftest setter han neglene i og klyper til, eller tar tak i håret og trekker seg mot nasen og biter til. hjleper ikke å si nei heller, bare ser på meg med store øyner, og gjør det samme en gang til... klyper i puppene også ja....men biter meg heldigvis ikke i puppen=)
mamman`te2flottegutter Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Ja det er utrolig hvor stærke disse små vesnene er i klypa! Får han tak i noe så sitter det fast, håret mitt for eksempel. Det nye nå er at han biter i puppen og drar bakover. Hm.....deilig.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Jeg oxo blir det! Av og til hopper han nærmest oppå meg og klasker henda gjentatte ganger mot ansiktet mitt. Det gjør skikkelig vondt. Jeg vet ikke om han gjør det med vilje eller om han bare ikke har helt kontrol på henda sine ennå.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 JAAAA.. spesielt nesa e utsatt... å håre.. syns han har mine hår i fingran sine all the time.. æ pelle di bort å vips .. her har han nye. ogg. men håre i strikk e jo saken!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå