Gå til innhold

Gratulerer alle som har testet positivt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er utrolig mange som meget gledelig har testet positivt i dag! Jeg lager ett nytt innlegg og gratulerer alle sammen her! GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE ALLE HELDIGE!!!! Kos dere i svangerskapet, og nyt hver eneste dag!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne jeg!

Gratulerer og lykke til alle dere som har testet positivt!

Skrevet

Henger meg på denne jeg og! Ser ut til å bli det boomet i oktober:)

Skrevet

Gratulere til alle sammen. Heldigvis er jeg en av dem.

GRATULERER LITT TIL MEG SELV:

Babystøv til dere ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Jeg vil også gratulere ALLE SAMMEN inkludert meg selv. Svever rundt og venter på at nyheten skal synke inn. Veeeeldig rar følelse!

Babystøv deles også ut herifra:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skrevet

hihi, jeg sitter og leser om alle som er så glade for positiv test at jeg får tårer i øya!! hihi.. Heldiggriser!!! :-D

Skrevet

henger meg på her jeg, så jeg ikke glemmr noen! GRATTIS MED SPIRENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og dryss litt babystøv over oss som venter takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...