Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Flere som synes det? Jeg gikk jo nesten glipp av 1.tri. Fant ut at jeg var gravid når jeg var 8 uker på vei. Rett før jul. Så var det jul og sånt og litt til og så var det 2. tri.... Men dette trimesteret bare varer og varer...
SaftSuse *Overtid* Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jepp, helt enig! Og det varer spesielt lenge når man blir satt tilbake 6 uker....... Trodde jeg var i uke 19, men på UL viste det seg at jeg bare var i uke 13... Så jeg synes 2.tri har vart så uendelig lenge!!!!!! Men nå er det bare 3 dager til jeg går over til 3.tri, så jeg ble ferdig til slutt, hehe... )
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Ååååå jeg er bare SÅÅÅ enig! Hadde jeg ikke hatt jobb å gå til om dagene så hadde jeg nok ikke holdt ut! Går litt fortere da tror jeg.. Gikk hjemme sist jeg var gravid og det føltes som et år og vel så det! Meeen tiden kommer. Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet tror jeg. Hehe.. Som om det er så himla lett.. Lykke til iallefall!! 23+0 idag!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 6 uker! Skrekk og gru! Ser nok for meg at jeg kan bli satt tilbake 2 uker, men mer enn det nekter jeg på (ikke at det hjelper da). Lykke til på 3.tri Det går sikkert mye fortere. Da kan man liksom bynne å forberede litt. Kjøpe ting til barnerom. Strikke sokker... Det er liksom alt for tidlig å gjøre det nå...
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er i uke 24 nå, så om 4 uker hopper jeg over til 3. tri.... Syns ukene begynte å gå fort etter at jeg hadde vært på UL i uke 20.
laffe*høygravid* Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Ja, er så enig!! 2.tri går saaaaakte! Har hele seks uker igjen før jeg går over i 3.tri... sukk.... Og det er jo en evighet til termin!!!!!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 2.trimester var en evighet... Kom på idag at jeg skulle ha vært over i 3.trimester på lørdag, så nå i det siste har det gått veldig fort... :-) Blir mer spennende for hver dag, og kjenner babyen på en helt annen måte.. Derfor synes jeg dagene går fortere også.. :-)
engutttil=) Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 ja d e jo en heil evighet!!!!!!!!!!!!! glede meg nå sinnsykt t å komme i 3.tri! eg trur d e værst før oss som ikkje har babynurk fra før av! berre 2 uke + 5 daga!!!!!!!! har ikkje nedtelling i det heile tatt! de siste uken har gått skikkeli i sirup!
Twins i magen <3 Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Helt enig. Synes jeg har klikket på 2.trimesterlinken i en evighet... og jeg skal inn i min 23. uke i morgen! Så har jo lenge igjen også Buhuu... hehehe, neida! Så lenge knerten vokser og sparker i magen min hver dag er jeg fornøyd jeg.
Diva Muffin Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 De kjedelige trimesteret.. heldigvis er jeg ferdig på fredag, og hopper over til 3!
MinteMorKine Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 det har vart i en hel evighet og vel så lenger.. er uke 27 så på fredag er jeg på 3.termister=D ( tror jeg=S )
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Hvis du har termin 20.mai er det ikke nå til fredag, men neste fredag du skal over... Da er du 26+ noen dager nå... :-)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 Spesielt januarmåned da...Den måneden er alltid så lang og i kombinasjon med 2trimester synes jeg den varte et år.... Gikk fort nok fram til ultralyd, men etter det...
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #15 Skrevet 14. februar 2007 Gleder mag bare til UL neste fredag... Håper tida dår fortere etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå