Gå til innhold

TRODDE IKKE JEG SKULLE SI DETTE NÅR DET FØRST SKJEDDE MEN JEG ER STIV AV SKREKK NÅ!!!

Anbefalte innlegg

...jEG ER GRAVIIIIIIIID JEG OG!! OH HIMMELEN SÅ REDD OG SJOKKET OG SPENDT JEG ER NÅÅÅ...VET IKKE HVA JEG FØLER , BARE SITTER HER SREKKSLAGEN OG BLEK..

JEG SKAL BLI MAMMA OM 8 MÅNEDER!!!

OOOOOHHH HEEEERREEEGUUUUUUUDDDDD..

ØNSKER ALLE LYKKE TIL VIDERE SÅ SES VI PÅ 1.TRIM!

DERE HAR VÆRT GODE Å HA I DEN KORTE PRØVETIDEN MIN.

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************0 BEBYSTØØØØØØØVVVVVVVV

Fortsetter under...

Shit nikoline, der sa du noe jeg ikke hadde tenkt på.... det er jo bare 8 måneder til babyen skal ut, jeg har liksom tenkt at det er 9 måneder jeg! En måned er jo litt i den sammenhengen her!!!!

Ho hoi. Nå ble jeg også litt skremt...

Hahaha..jaaaa. Det skremmer jo livet av meg!! Tenk av vi blir mamma om 8 måneder!! Gratulererså masse til deg!!!Vi skal nok klare dette her vi!

=D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...