Gå til innhold

November: 3 månders kontroll


Skorpion

Anbefalte innlegg

I dag skal vi på helse stasjonen på 3 mnd kontroll kl 12. Er spent på hvor tung og lang hun er blitt. Er og spent på vaksinen. Noen som har vært og tatt den? Fått noen bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende. Vi skal til mandagen. Du må si fra åssen det gikk da! Min veier nok kjempe masse.. Veide 7 kg på 2 mnd kontrollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj - guttebebis - din guttebebis er en stor pjokk:0). Jeg skal til neste torsdag. Da har jeg ikke veid og målt henne på nesten 2 mnd. Det blir spennende å se:0). Tipper rundt 5,5 kg og 60 cm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Jepp det er han. Men han var stor i utgangspunktet, 55 og 4290 ved fødsel. Så rimelig tung å gå og bære på for tida!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kontroll i dag. Eir var blitt 61,5 cm lang og 6410 gram. Følger kurven sin kjempefint. Fikk også vaksiner. Gråt littegrann men ble fort blid igjen. Nå etterpå har hun vært akkurat som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på kontroll. ;o) Hun var 6010 og 57 lang. Sprøytene gikk og bra. Gråt litt og har gjerne vært litt sutrete i ettermiddag. Godt det er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah Emilie var 60,5cm og veide 6630g. Hun gråt en del når de stakk sprøytene. Men d ble bra når hun fikk litt mat etterpå. Men hun har ikke fått noen bivirkninger etter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min veide også 7 kilo på 2mnd-kontrollen, han var 4710 og 53 når han ble født. Skal på 3mnd-kontroll i slutten av uka, vi får sammenligne vekt da, guttebebis 08.11. :) Ikke lett å bære rundt på nei, men det må da bli muskler både her og der av det... Sånn a la Skippern. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie var 5615 gram og 61,5 cm lang på 3 mnd-kontrollen. Hun gråt litt da hun fikk sprøytene, men roet seg fort etterpå. Hadde også litt feber på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll på mandag. Han var blitt 7,4 kilo og ca 62,5 lang. Fra 3150 og 49cm da han var født har vi sprengt alle kurver :)

 

Han gråt kun da sprøyten sto i. Men senere på kvelden begynte han gråte. Hylte villt i en time i strekk. Da virket paraceten vi gav han. Var urolig om natten og neste dag. Nå er det to dager siden og gutten vår er helt tilbake som før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...