Gå til innhold

Noen som starter i mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal begynne prøvingen i mai for jeg må til utredning først. Å i mai er alle prøvesvar klar, så da kan vi få den hjelp vi evt. trenger. Har hatt 3 sa, så vi håper jo det skal gå bedre denne gang. Tenkte det hadde vært koselig hvis andre begynner prøvingen i mai, da kan vi jp følge hverandre:>

Jess! VI bestemte oss mandag kveld, lå og skravlet i sengen, og fant ut at et par måneder er greit å vente. Så da blir det Mai for min del ja!

Dette blir min første, hva med deg? Jeg er kjemperedd samtidig som jeg er kjempeglad og ekstremt spent! Nå vil jeg nesten ikke vente, men bare hive meg uti det!

Hvordan gjør du det med tanke på foreldre og evt nære venner? Er det sånn at du forteller til et par "utvalgte" at dere skal prøve?

Vi starter også prøvinga i mai,JIPPI:)

Blir også vår første,og kjenner meg veldig igjen i det du sier My1979,syns det er ganske skremmende og skummelt til tider,men gleder meg samtidig kjempemasse:)

Blir fint å ha noen å dele graviditet og opplevelser med.

Lurer,som My1979,på hvordan dere andre gjør det med tanke på å fortelle om prøvinga til noen.Er det vanlig eller venter man helst til en graviditet er bekreftet?

Vi har en jente på 3 år, men gleder os veldig til en liten søster eller bror.

Siden jeg har hatt 3 sa og vet at det kan skje igjen, så er dette noe vi har for oss selv. Men den nermeste familien vores vet jo om det de gange det har gått galt så de klarer vel å tenke så langt. Men det kan vel kanskje være greit at dele det med en god veninde. Man vet jo ikke om det lykkes med en gang, å så kan det ta en del "plass" i hverdagen, greit å kunne slippe ut litt damp til noen av å til=>

Lykke til ihvertfall til dere. Blir spennede dette

Annonse

Det blir kanskje mai her også! Det avgjøres av når jeg kan slutte på noen medisiner jeg går på. Med en gang jeg er "ferdig" med de, slutter jeg også på pillen! Meldte meg opprinnelig som april-prøver her inne men ser ut som det nok blir tidligst mai. Gleder meg så veldig......håper jeg klarer å bli gravid (blir vår første), man vet jo aldri.. Tenker på det hver dag og blir glad hver gang jeg ser en baby/småbarn. Det blir spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...