Gå til innhold

November: Er dere ferdig med dåp?


Skorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde 04.02. Glad for å være ferdig. Vellykket, men gutten gråt hele tida i kirken.. Stakkars liten, syntes nok han hadde slemme foreldre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde på søndag. Det ble en kjempe flott dag. Nesten litt vemodig at det alt er over....dagen går jo så fort! Selma sov cøtt under hele kirkebesøket, men de to eldste hadde "makk" i magen. Skjønner det igrunn godt. Halvannen time med tørrprat er ikke akkurat lørdagsunderholdning:0). Bestilte mat som kom på døra - vanvittig behagelig:):):). Masse flotte gaver - mest smykker, som jeg også ønsket......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ha før 1.april vi :) Da er lillegutt 4 mnd og det var storebror også så da passer nok dåpskjolen bra siden den er litt stor (sydd til storebror)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde den 1102. Og jeg er glad vi er ferdige med den. Er så mye styr med dåpskjolen. Leah Emilie skrek bare når hun ble lagt ned i armene for å få vann i håret sitt=) Eller så snakket hun hele tiden under gudstjenesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bestilt dåpen ennå. Sliter litt med hvordan jeg skal ta opp med pappan at jeg vil hun skal døpes. Han er nemlig muslim. Vi bor ikke sammen, og han har ikke foreldreansvar så jeg kan gjøre det uten hans samtykke. Men jeg vil ikke at det skal bli en stor konflikt ut av det. Hvis noen har noen forslag mottas de med takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha 25.02.07 og gleder oss til deg. Sanne er da 3.5 mnd gammel. Blir en koselig dag forhåpentligvis:-) Øver på min lille tale for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi hadde dåp 28.01! Det var en fin dag! Han sov når vi kom inn i kirken, vi kunne heldigvis komme senere og komme inn rett før dåpen! Når han fikk vann på hodet bare snudde han seg for å se hva som skjedde, det var fryktelig spennende med det vannet!

 

Festen etterpå gikk bra, med mye god mat og kaker!

Fikk også mange fine gaver, og ingen smykker som jeg hadde sagt ifra at vi ikke ønsket! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde dåp 21.01. Var ikke gamle karen da nei, men det var jammen bra at vi tok det da. Dåpskjolen var litt for trang allerede, så har vi ventet lenger, så hadde den nok ikke passet. Glad vi er ferdige med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...