Gå til innhold

Ny her.

Mor til en stor og en liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Ny her jeg.

Testa positivt på 3!!! tester igår,såd et er vel inge tvil om at jeg hører hjemme her hos dere. Har termin rundt 28-29 oktober.

Gleder meg til å bli kjente med dere :-)

Skrevet

Gratulerer så mye, og velkommen til oktoberklubben:)

Skrevet

gratulerer!!! hvor mange uker er du på vei nå da?

Skrevet

jeg er "bare" 3+4,så det er veldig tidlig, Trodde ikke jeg skulle teste positivt så tidlig,men 3 tester bekrefter at jeg er gravid :-)

Skrevet

Det er noe jeg ikke skjønner her. Hvis jeg ikke tar feil, så slår vanligvis ikke graviditetstester ut før ca 4 uker etter første dag av siste menstruasjon (og dermed når fosteret er ca 2 uker gammelt.)

Kanskje du mener du er 5+4? Husk at fosterets alder er forskjellig fra hvor langt man sier at kvinnen er på vei. Fosteret er vanligvis 2 uker på etterskudd. :)

Legg forøvrig også merke til at graviditetstester ofte slår ut positivt rett etter en abort (men dette gjelder kanskje ikke deg).

Skrevet

Hei! Jo ,tester kan slå ut positivt meget raskt etter unnfangelsen:)Til og med før ventet mens:)

Skrevet

Du er gravid!! Hurra. gratulerer.

Skrevet

Jeg kan ikke være 5+4 da jeg hadde første dag av siste mens 19.januar og el helgen rundt 2.februar. Syntes det var rart at cb slo ut så tidlig,men det gjorde den altså. Kan jo være lengre på vei

enn jeg tror. Man kan jo være gravid selv om man får mens,men jeg har testa negativt i forrige uke og lørdag.

Skrevet

Har ikke hatt noen abort.

Skrevet

Hei Mor til 1 snart 2,

Henger meg på deg jeg og ønsker oss begge velkommen! Vi er jo like langt på vei og tror nok ikke noen av oss har mistet, bare litt heldig med at vi produserer hcg litt tidlig.

Skrevet

Tok test 14 februar etter at mensen ikke kom, ble kjempeglad da det vistes to streker.Beste valentinsdagen noen sinne.

Har regnet ut at jeg har termin runt den 28 oktober 2007.

Dette har vi virkelig ventet på

Skrevet

Gratulerer så mye til deg!!!!! Velkommen inn i oktoberklubben. Bare å spørre om det er noe du lurer på. Vi er mange her inne med barn fra før og mange med forskjellige erfaringer.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...