Gå til innhold

Jippi,gått ned 2 kg. første uken på Reductil!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott!

Første pilledag her i dag og jeg må innrømme at jeg er spent!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Kjempebra! Hva har du gjort for å få dette til? Trener du mye og hvordan er måltidene dine? Jeg startet på Redu man 5. jan og i dag morges veide jeg 1.3 kg mindre. Men er liksom ikke så giret. Klarer ikke bli det, selv om jeg vil så veldig ned i vekt. Blir så deppa hver gang jeg ser meg i speilet og styrer med klær. Trente mye i går, men så sluttet jeg av kvelden med å spise mye is.. Da får jeg bare enda mer dårlig samvittighet og gir litt opp og så er det på an igjen i dag med gamle laster selv om jeg ikke er sulten. Har mistet mye av søtsuget, men nå er det hodet som på en måte holder meg igjen. Tror jeg hadde forhåpninger om at når jeg bare begynte på Redu skulle kiloene renne av og når det (selvfølgelig) ikke skjer så gir jeg meg for lett over.

Skal gå på 10 mg den første mnd så øke til 15 mg etter det. Legen sa det var viktig at jeg ikke gav opp hvis det ikke kom umiddelbare resultater og det er jo sant, men ser det er mange så går så fort ned i starten.

 

Jaja, får vel bare gi jernet. Er 166 høy og veide 91,2 da jeg startet. Målet er å nå 70 til sommeren. Noen av dere andre som nettopp har begynt på Reductil som blir med å ha en fast veiedag?

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ville svare deg selvom innlegget ditt var rettet mot HI jeg! Jeg begynte på reductil for fire uker siden, og har i løpet av den tiden gått ned 8 kg. Grunnen til det er nok fordi jeg har lagt om kostholdet ganske drastisk, jeg har kuttet ut alt av meierivarer og godteri, og at jeg bruker hvert ledige øyeblikk til å bevege på meg. Selvsagt er skal det være lov til å kose seg innimellom, det skal jo være forandringer som det er mulig å leve med resten av livet. Men hemmeligheten da blir å la det bli f. eks to biter sjoko framfor hele posen. Og jeg er overbevist om at det ikke er pillene som gjør jobben for meg, det er vel heller det at de gir meg en slags motivasjon for å stå løpet ut. Som sagt beveger jeg meg mye mer, f. eks er jeg aktivt deltagene i sønnen min sin lek, og jeg går så mye som mulig. Ellers går jeg en halv time til en time på stepmaskinen min etter at barnet har lagt seg om kvelden. (en time hvis dagen har vært lite aktiv). Men skjønner godt at man kan bli deprimert og føle seg ille til mote hvis man ikke oppnår de resultatene man hadde forespeilet seg! Hvis du søker litt rundt på nettet er faktisk snittet på vektap i sammenheng med reductil på ca 2 kg i mnd! Og hvis du får 15 mg av legen neste gang, så tror jeg det kommer til å ha god effekt, bare husk at den største endringen og jobben sitter i hodet ditt! Kan godt være med på en veiedag, jeg veier meg nå på mandager, men kan godt endre på det hvis du har en annen dag som passer deg bedre:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Lydia. Du er en knupp!

Da sier vi mandag! Må få trimsykkelen ut av boden. Det er jo bare meg det står på vet jo det, men det er vel det at det er lettere å bare gi opp også klage over det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du vet, jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver! har bare funnet ut at jeg må nekte meg selv slike tanker, jeg får det jo faktisk ikke bedre med meg selv på den måten;) Vi får til dette vettu!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...