Gå til innhold

klar væske og smerter

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Noen andre som har opplevd dette. Er gravid i uke 9++, har knipe smerter i høyre side, og det drypper klar væske utav skjeden. Var på legevakten i går, men siden det ikke kom blod og jeg ikke hadde store vedvarende smerter, ble det ikke tatt ul. Skal til gynekologen på fredag til sjekk. Trodde jeg tisset på meg først, men det var ikke det.Og ikke er det utflod. Kan være fostervannslekkasje, men så tidlig er der ikke så mye vann å snakke om, så legen var veldig usikker. De drypper liksom hele tiden.

Er 40 og har to barn fra før, men ikke opplevd dette før.

Fortsetter under...

Hmm, det hørtes litt merkelig ut ja... Har dessverre ikke noe godt svar til deg.

Jeg er også i uke 9 nå, og jeg har en god del utflod. Men det er jo ikke så tyntflytende at det drypper da.

Du får ikke fremflyttet timen du har på fredag da? Det hadde jo vært godt å få ett svar på hva dette er, og ikke gå slik å lure.

Lykke til!!

Nei, jeg spurte, de annså det ikke som akutt nok, så jeg måtte vente. Og de forklarte de med at det kan forandre seg underveis og ville vente å se det ann. Men skulle jeg få mer smerter eller ting forandret seg veldig så måtte jeg komme tilbake med en gang.

Det er ikke noe gøy å gå rundt og lure, skulle gjærne ha vært inne med engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...