liten_passasjer Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har verken kjøpt mammaklær, sett på vogn, tenkt på stellebord, klær til babyen, kommode eller seng. Er 14+6 og føler liksom ikke at det haster. Men har inntrykk av at de fleste er kommet mye lengre enn meg i forberedelsene. Noen andre som har det som meg - som vil vente litt med å gjøre innkjøp? Mammaklær må man jo ta når magen kommer, da, men foreløpig passer jeg fint mine vanlige klær. Tenkte å utsette mammaklærinnkjøp lengst mulig, for man bli vel tidsnok lei de klærne. Og det andre skal jeg ikke kjøpe før nærmere sommeren, tror jeg - skal ha i august.
Lycheli Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Har så vidt begynt å tenke at jeg kanskje burde begynne å tenke på litt utstyr etc. mest for å spre utgiftene og slik at jeg slipper å stresse med det siste mnd, men jeg tar det foreløpig med ro. Venter også i august og skal på UL om 2 uker - kanskje det blir fortgang i sakene etter det;)
LoveInMyTummy Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er i uke 22 og har ikke kjøpt noe enda, men det kan hende vi skal se på barnevogn til helga.
Mai78 Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Hei på deg! Nei, du er absolutt ikke alene:) Jeg har heller ikke begynt med de store forberedelsene, og tenker akkurat som deg! Har kjøpt et par vokse-inn-i skjorter på salg, det er det hele. Tenker jeg kommer til å handle litt babyklær etter ultralyd og når/hvis vi får vite kjønnet. Alt annet utstyr tror jeg kommer utover sommeren ;o) Det viktigste er at vi tar ting i vårt eget tempo når det er naturlig for oss. Lykke til videre )
McQueen Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har ikke gjort en eneste forberedelse ennå. Er i min 21. uke. Vi har en sønn fra før og får en sønn til så det er bare å ta ned utstyret fra loftet og vaske det litt - så er vi klare! Ingenting å stresse med.
*panama* med to søte små Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Jeg stresser ikke med forbredelsene. Har pakket ned og gitt bort alt rosa tøy så jeg har faktisk ikke et eneste klesplagg til gutten som kommer heller;o) Stellekommode og alt sånnt utstyr har vi fra før,så det eneste jeg trenger er klær og det haster ikke;o) Men mammaklær har jeg kjøpt da,hadde ikke så mye valg egentlig..Klærne mine begynte og stramme i uke 9 (hjeeeeelp) så mammaklærne kom tidlig her!!
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Guri, hvordan klarer dere å vente??!! Blir helt gira jeg, kjøpt masse allerede... Skulle egentlig vente til etter ultralyd, men...:-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror ikke det er så mange som har ordnet noe så tidlig som uke 14.. :-) Kjøpte meg noen mammabusker i uke 22 fordi det stramma litt, og noen klær i uke 26.. Ellers ble vel alt ordnet etter uke 30..
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 måtte hoppe i mammabuksa i uke 18jeg. vokser som bare det,hehe. er fjerde gang så det spiller vel en rolle. har kjøpt vogn vi da,det pga det var bare en igjen av den mann min absolutt ville ha.men resten tar jeg etterhvert. er en sånn grådighøne mann min seier. snoker fra butikk til butikk. venter en uke til og vips enda billigere. lønner seg for deg å følge prisene og slå til når det er billig.
nynne78 Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Ingenting å stresse med! Jeg er i uke 17 og har ikke kjøpt så mye som en bok å lese i. Fikk en fin bok hos legen og leser litt på nettet. Ellers regner jeg med å vente så lenge som mulig. Har bursdag 1. mars og er da i uke 19- Tenkte å ønske meg gavekort på mammaklær slik at jeg kan kjøpe litt utover våren. Hvor mye trenger man egentlig? Vogn selvfølgelig; den skal jeg få og regner med å bestille i vår en gang, seng arver vi. Ellers litt klær, stelleutstyr og bilsete? Det går fort unna.
Love my kidz Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 Ikke stress du. Er da ikke noe vits i å handle inn ennå! Akkurat nå har du nok med å sette deg inn i ting, kose deg på BIM, vente på ul osv.. Jeg er i uke 18 og skal ha i juli, tenker ikke på å kjøpe noe før utpå våren engang. Får feriepenger 31.mai, da kommer vi til å handle inn det dyreste. Mulig vi titter litt før da, kan jo være greit å sondere markedet litt. Kanskje skal jeg overta noe fra søstra også, ikke verdt å stresse for mye ennå nei ;-)
MomInUSA Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Jeg syns det er alt for tidlig aa kjoepe inn ting jeg - blir jo stoevete foer babyen kommer. hihi. Jeg har ikke kjoept en ting, og jag har jo meste fra foer, men kommer ikkt til a ta fre ting og kjoepe noe foer rett foer termin. Sist skaffet vi det meste noen maaneder foer termin - baby-shower - fikk det meste fra slekt og venner. Man har godt tid - det tar bare et par dager aa shoppe - gjoer det ikke?
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har bare kjøpt noen klær (blitt mye større i mageregionen, så deilig med litt lengre gensere etc). Ellers har vi ikke kjøpt noe. Har tenkt å vente til etter UL (er llivredd for at ting ikke skal være i orden). Men er alt bra kjøper vi sikkert mye. Vi har nemlig sett oss ut noen farlig dyre greier (vogn, senge etc) så vi må nok spre de litt over budsjettet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå