Gå til innhold

Puh, nå skjer det mye, fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

23+2 i dag, og plutselig føler jeg meg veldig gravid.. Hittil har magen vokst så sakte at jeg har tilpasset meg greit, men nå de siste par dagene har jeg virkelig blitt minnet på hvordan siste del av svangerskapet kjennes ut..

Føler magen står i spenn, så stinn og sprengt, må vokse fort nå. Skikkelig tungpustet plutselig, og bh-en føles trang rundt ribbeina..

Halsbrann om kvelden, og masse aktivitet inne magen.

Jammen er jeg gravid gitt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du :)

Gleder meg til jeg også er der. Bare 16+2 på meg og føler meg ikke gravid i det hele tatt.

Er slankere enn hva jeg var i sommer (gikk ned 8 kg fra i sommer til jul) så selv om jeg sikkert har fått mage føles det ikke sånn i det hele tatt.

Skrevet

Hei! Jeg er i uke 26 og kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, men dette er nok bare begynnelsen for oss begge ja :) En herlig følelse å kjenne at sparkene og bevegelsene blir sterkere og sterkere da. Kjenner jeg blir mer og mer knyttet til den lille der inne for hver dag som går. Masse lykke til de siste måndene.

Skrevet

Tihi... jeg er "bare" 21+6 i dag, og det virker som om magen har vokst veldig bare i helgen! Om kvelden ser jeg ut som jeg er høygravid (tenk hvordan det vil bli til slutt da :S), og knerten sparket så hardt i sted at bladet jeg holdt i fanget hoppet! :) Haha! Og nå har han sparket pappa'n sin både i hånden og på kinnet, så vi føler virkelig at det er et menneske der inne... rart, men veldig deilig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...