jonapona Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 ....og jeg holder på å gå på veggen!! Er så klar for å ha babyen hos meg, ikke i meg! -Men jeg er forsåvidt ikke klar for selve fødselen.. Det som er problemet denne gangen er at jeg har følt i ukesvis at han er på vei ut. Har kjent veldig nedpress, og føler på en måte at jeg går rundt med åpning. Forrigemann kom 9 dager før tiden, og da kjente jeg ikke noe spesielt før han kom, han tok meg bokstavelig talt på sengen Sist var jeg helt innstilt på at jeg kom til å gå 14 dager over termin, men denne gangen har jeg hatt tro på fødsel de siste 3 ukene. Og nå begynner det å drøye synes jeg. Er mye tyngre å gå gravid denne gangen, har en aktiv 2åring i tillegg. Er skuffet hver morgen når jeg våkner og ingen ting har skjedd.. Og så begynner jeg å bli lei av alle som spør om de samme tingene hele tiden. Huff, måtte bare få ut litt "frustrasjon" Flere som meg?
kokko Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 kan ikke si at jeg vil ha den lille ut nå, men det er jo fordi jeg har 9 uker igjenn. men jeg kan tenke meg at det er tøft nå i slutten, speiselt når du har en fra før av. du vet liksom hva du skal kjenne etter. Det jeg kjenner på det er at jeg ikke skal kjenne at dette er rier når de kommer, sliter med kynnere denne gangen.. det hadde jeg ikke sist for 3 år siden og jeg har fått beskjed om at jeg må komme tidligere inn denne gangen en første gang jeg fødte... vist jeg ikke vil føde hjemme... lykke til i vente tiden,. du får snart hilse på den lille
jonapona Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har også det problemet! -med kynnere mener jeg. Men jeg regner med at selv om jeg hele tiden nå tenker at "dette må jo være på ordentlig", så tror jeg at vi virkelig skjønner det når det setter i gang på alvor! Tror ikke du? Jeg har, i likhet med deg, også fått beskjed om å dra tidligere til sykehuset fordi det kan gå raskt. Hvor lang tid brukte du sist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå