Gå til innhold

Positiv test i dag

Anbefalte innlegg

Hei!

Da flytter jeg inn til dere! Testa positivt i dag. Er helt i hundre, noe som egentlig ikke går så bra sammen med den kvalmen som allerede har meldt sin ankoms!

Tenk at jeg skal bli mamma igjen og vår lille tøysekopp skal bli storebror!

Ha en flott dag da jenter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8206331-positiv-test-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tøysekopp :-)

Så moro at det er så mange som har testet positivt!!! Såå mange som kan vandre inn her på 1.tri, det er jo helt supert!! :-)

Ifølge babyverden er jeg 4+1 så er jo kjempe tidlig enda, DET er jeg ikke vant til.. Sist gang testet jeg vl ikke før i uke 6-7 tror jeg!!! Hvor langt er du på vei?

Masse klemmer fra

Jeg er nok ikke så veldig langt på vei. Har termin 29.10.07 så jeg er heldig som tester positivt like tidlig denne gangen som jeg gjorde med nr 1. IKM er ikke før 16 - 18 februar. Men her lever vi i god tro. 2 cb tester kan jo ikke være feil :).

Er bare så utrolig glad for spiren som har bosatt seg i magen min!

Annonse

Hei Tøysekopp. Vi har samme termin :-)

Testa positivt igår på 3 tester,så det må være riktig da!

Gleder meg villt til å få en liten til. Da blir sønnen min på 4 endelig storebror,eller storesøster,som han selv sier ;-) he he he.

Igår sa jeg til ham at jeg skulle fortelle ham en hemmelighet han ikke måtte fortelle noen andre og fortalte at mamma har baby i magen. Han ble stor i øynene. Da vi senere skulle kjøre på butikken lurte han på om vi skulle på sykehuset og ta ut babyen :-) så søtt!!!!!

Hei Mor til 1 sanrt 2

Ja vi er jo bare nødt til å være gravide! Så mange tester kan jo ikke være feil.

Så søt liten gutt du har da hehe storebror eller storesøster hihi de er jo så morsomme :)

Min lille gutt er 1,5 år så det er ikke så mye av dette han forstår med det første. Men kommer etter hvert.

Blir spennende dette og gøy at du har samme termin som meg. Var ikke inne på barn i magen første gang jeg gikk gravid. Så nå blir det kjekt å følge med på andre i samme situasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...