Gå til innhold

Huff, for en dag...

Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Herregud i dag er jeg lei altså! Har ikke sovet et blunk i natt, ligger bare og vrir og vrenger, er oppe hver 1 1/2 t for å tisse, og KLØR OVERALT!

Er bare 31 uker på vei, men SÅÅÅ klar for å få denne ungen ut!

Er fremdeles i jobb, og har en femåring og en treåring springende rundt meg når jeg er hjemme - så jeg skal ikke si at dagene ikke går - for det gjør de, bare ikke fort nok:)

Er rett og slett bare helt skutt for tiden, føler meg som et vrak:/ Trøtt og uopplagt hver dag - skulle gitt hva som helst for en god natts søvn...Er også ekstremt plaget med kynnere (noe jeg har vært i alle mine sv.skap) og noe vondter i høyre hofte. Regner med å jobbe ut februar for så å gå ut i sykemld....

SYTE-SYTE-SYTE!!!!

Å, dette ble et deprimerende og klagende innlegg , men godt å bare få det ut:)

Skal heldigvis jobbe ettermiddag i dag, og nå er ungene levert i barnehagen - så tror jeg skal prøve å legge meg nedpå litt -en time på puta hadde vært fantastisk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8206272-huff-for-en-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off, ja det høres ikkje kjekt ut... Du får sette dej ned og kvile dej godt med en kopp te og ei god bok... Kanskje ikkje så enkelt når du he to barn i huset.. Men da kan du evt spørre venner/familie om dei kan passe.. Ta dej en skikkelig "pleier-deg-sjøl-dag. Du skulle ha bestilt dej en time til aromaterapi eller noke.. Noke du he å sjå fram til... =o)

Du skriver at du fortsatt er i jobb, ej hadde no vurdert om det ikkje e tid for å slutte i jobben-sjukmelding.. Du skal ha energi til og ta vare på dej sjøl og dine andre to små.. Å stresse for mykje e ikkje bra for den lille hellder.. So ej hadde villa tatt en tur til legen og fortalt korleis du har det, og hvor sliten du e... =o) Det skal ikkje være ett slikt pes og være gravid... Du skal ha tid til å kose dej litt oxo...

Klemma

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8206272-huff-for-en-dag/#findComment-8208831
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...