Gå til innhold

Å , så deilig å trene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var kvalm og uvel hele 1. trimester, men nå er jeg i uke 16 og endelig kommet igang med trening igjen. Føler meg i super form...

Litt endorfinkick, ja;-)

Flere som trener, evt deppa fordi de har falt ut av treningsrytmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også planer om å trene, men legen mente at det ikke var særlig smart pga asmaen min. Jeg må ta en ekstra dose for å trene, og da var det vist bedre å ikke trene i det heletatt.

Er redd for at det kan ta veldig lang tid før jeg er tilbake der jeg startet før graviditeten etter at jeg har født...

Jaja, det er fint å ligge på sofaen å;)

Skrevet

Er litt deppa for at jeg ikke trener, ja... Var kvalm helt til uke 16, så kom jula, så ble jeg for stor og tung, og alt ble bare "tungt". Så jeg trener ikke nå, plages litt med bekkenet. Ser fram til å bli lettere og mer trent etter fødsel!

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener,- tanken på å skulle pese seg gjennom en økt er temmelig fjern og nesten provoserende når man føler seg uvel og tung! Håper likevel du finner styrke og motivasjon til bare bittelitt..........gjør mirakler med psyken. Jeg er selv ganske bedagelig av natur og har alltid måttet ty til jerndisiplinen for å komme meg opp og igang, men etter at man har fått på seg de rette treningsklærne og gitt seg selv en "jeg skal trene i 5minutter,-er det like jævlig da, så stopper jeg tvert"- sjanse, så er man som regel over kneiken! Neste gang er det enda lettere.......Men klarer man ikke, så klarer man ikke. Og man skal ikke behøve å torturere seg med dårlig samvittighet i tillegg. Stå på og lykke til!

Skrevet

jeg trener 2-3 ganger i uken. superdeilig. har kun hatt et opphold på en uke eller to da jeg var veldig trøtt og sliten.

er 21 uker på vei.

Skrevet

Jeg er forøvrig lege selv og må si jeg blir litt oppgitt hver gang jeg hører kolleger anbefale at man "ikke trener". Skjønner jo at har man bekkenløsning, så skal man være forsiktig med bekkenet og ledd forøvrig. Men det er ofte leger som ikke trener selv som sier dette. Man kan f.eks legge seg/ sitte i en god stilling og trene overkroppen med lette vekter. Ikke ment som kritikk, iallefall ikke mot deg, mest til mine kolleger...

Skrevet

Ergo,- jeg ville anbefalt deg å ta en ekstra dose medisin, og heller trent. Selfølgelig forbeholdt at du lyttet til kroppen din underveis!!!

Skrevet

Hva slags trening utfører dere da? Aerobic, spinning, vekter eller?

Skrevet

Jeg har etter en lengre pause i starten kommet i gang med skiturer. Veldig glad for at snøen har lagt seg i Oslo nå. Fint å gå langt og langsomt på ski, være ute i naturen også. Treningsstudio har jeg for tiden vegring mot, orker ikke folk og svettelukt. Enda jeg pleier å like aerobics godt..

Skrevet

Å blir helt misunnelig! Trener vanligvis masse men er nå helt hemmet av bekkenløsning. Trener selvfølgelig litt lette vekter + øvelse fra fysioterapeut + korte og sakte gåturer, men savner veldig det å trene seg svett, gå på ski, jogge, aerobic..!!! Er redd jeg kommer til å bruke litt tid på å komme tilbake i gammel form. Men men må tenke ofte at det er ungen verdt.. :-) Kos deg og nyt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...