Gå til innhold

Snart 12 uker, skal på UL i morgen. Redd for MA...


SusyQ

Anbefalte innlegg

Vet det er veldig få som får MA, men kan ikke hjelpe for å grue litt til ULen jeg skal på i morgen. Jeg har ikke hatt noe spesielt vondt i magen, og ikke blødd, og ULen er selvvalgt, men er likevel redd for at den lille skal ha sluttet å vokse eller hjertet sluttet å slå. Dersom alt går bra i morgen skal vi fortelle det til folk (er da 11+5), og blir så fryktelig trist dersom noe er gått gærent...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen symptomer, da? Det er min målestokk på om ting er bra eller ikke:) Jeg merket da symptomene mine forsvant sist, og selv om alle sa at det er vanlig at symptomer kommer og går, så bare visste jeg at noe var galt.

 

Tenk så deilig det blir å kunne fortelle den gode nyheten til alle, da! Prøv å glede deg, SusyQ, for dette går nok kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til tidlig ul i morgen p.g.a blodig utflod... Har også mistet de fleste symptomer. Krysser fingre og tær for at hjertet slår og den lille har det bra.... Ååårh, men ventetida er nesten uutholdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk... har fått noen rie- lignende smerter i tillegg til blødning... Liker ikke dette...

Sier fra i morgen hvordan det gikk på ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtte. Symptomene mine har begynt å gi seg, ja. Mer energi, ikke så kvalm om morgenen, og det går ann å være i nærheten av puppene mine igjen uten at det gjør vondt.

 

Samtidig vet jeg jo at dette også kan være et godt tegn, -at symptomene minker når man nærmer seg 2. tri. Men synes fortsatt det er skummelt.

 

Har sikkert blitt litt skada av å sitte for mye her inne på BIM og lese om alt som -kan- skje.

 

Skulle bare så inderlig håpe at alt ser bra ut i morgen..

 

(esuperstar: jeg skal på privat UL, det betaler du selv, og kan ta når du selv vil. trenger ikke være noe galt, bare for å se om alt står bra til.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg altså. Det går nok bra skal du se!! Masse lykke til! Har du kun fortalt det til kjæresten din eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke klart å være så "flink" ;-) Har fortalt det til foreldre, nærmeste venninner og nærmeste kolleger på jobben. Tommelfingerregelen min ble at jeg ikke ville sagt det til flere enn de jeg uansett ville fortalt det til om noe mot formodning skulle gå galt.

Hvis alt går bra i morgen blir det offentlig. Da sier vi det til alle som vil høre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhu!!!!! It's alive!!!!! Hahaha... søte lille babyen.... Fikk se hjerteslagene og alt! Blødningen kunne komme av at det hadde vært 2, men nå var det bare 1.... men likevel. Jeg har iallfall 1, og jeg er så glaaaad!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...