Gå til innhold

Gratulerer til dere som har fått positiv test! Har dere noen tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.. det vi gjorde var å være fra hverandre under EL, så vi hadde sex kun før og etterpå. Og så trodde vi at det IKKE kom til å skje denne måneden fordi vi var fra hverandre.... Superhett tips altså, og egentlig ikke å anbefale vel?!

Tusen takk for gratulasjoner. Gleder meg til det synker inn! :) LYKKE LYKKE TIL til deg tasseline, skal krysse fingrene for deg!!

hm jeg har vel egentlig samme opplevelsen som 30årogførstegangsprøver. Mannen min reisse vekk 2 dager før jeg fikk positiv el test. Var heldig og fikk en hyggesund den dagen han reiste!fungerte fint her!

Lykke til!

Heisann :-)

Vi hadde egentlig bare sex når vi ville, ikke noe stress med det i det hele taa, bare når vi hadde lyst og "ork"!! :-) Men jammen klaffa det ikke :-) Så anbefaler å bare slappe av (i den grad det er mulig, seff.) og nyte hverandre :)))))

Mine symptomer:

1. Jeg bare visste at jeg var gravid

2. spenn i magen (nederst - i livmoren) dette er det tydligste tegnet. Veldig annerledes følelse enn mensen tegn.

3. Jeg har ikke spesielt harde brystvorter, men i det siste har disse blitt harde veldig ofte.

4 stikking i livmoren en gang 6 dager etter el...

5. og ja, glemte festeblødningen (som jeg trodde var tidlig spotting før mensen)

Og det er det tror jeg.

oppskrift:

El 2 dager før tiden:) Sex dagen før, på el dagen og 2 dager etter.

Jeg tok hostesaft før, men denne gangen har jeg ikke tatt noe annet enn folat og møllers total.

Jo, jeg sov med svømmerne inni meg dagen før og på el dagen....:=)

Annonse

Heisann. Jeg hadde også 2 dager borte fra min samboer rundt el og ble gravid. Har brukt kremen Progesta Care etter siste mens,så jeg tror den har hjulpet meg. Brukte den sist jeg ble gravid også. Den er dyr men verdt et forsøk :-)

Lykke til!!

Jeg som akkurat satt og var litt betuttet fordi kjæresten skal ha ungene hos seg den helgen BV antyder el hos meg :( Helt fra torsdag til søndag... Så denne tråden var litt oppmuntrende. Det var det samme forrige pp også, og det ble jo ingen suksess.

Vel, har ustabil syklus, men da jeg kjente noe som kunne være el smerter hoppa jeg til køys! og denne gangen kjente jeg festesmertene. ( akuratt som svake rier, annerledes enn menssmerter. Noe som strammer i livmora, varer i noen sekunder og gir seg. Og dette har egentlig bare holdt på siden. Jeg kjenner smertene som kommer og går, og det er sannsynligvis livmora som utvider seg.

Jeg dusjet med en gang etter sexen. lå ikke i sengen engang, tar ingeting spesielt utenom folat. Egentlig så betyr det at vanlig sex uten noe ekstreme opptredner fører til beby!Bare ikke stress og ikke vær besatt av det.Jeg tenker skjer det så skjer det..Men det er vel derfor jeg er i sjokk nå, fordi jeg ikke vær forberedt på at det fatisk ville skje sååå fort!

Ønsker deg og alle kjempelykke til!!

Har tatt folat lenge

Bruke Solvipect denne pp (8pp)

Kost oss 2 ganger rundt EL.

Slappet helt av med sydentur i regnvær!!!!!

Visste også at denne gangen så satt den. Fikk ikke positiv test før 4 dager over IKM. Så lenge tanta ikke kommer så er det håp!

Lykke til alle sammen!

Heisann!!

Vi prøver og bli gravide og jeg fikk vite på fredag etter og ha gjennomgått kikkehullsoperasjon at jeg har bare en åpen eggleder. Det er fortsatt en liten sjans for og bli gravid på normal måte. Det blir vurdert om vi skal søke om prøverør. Jeg vil så gjerne bli gravid. Vil gratulere alle her inne med en voksende spire i magen. Men den kremen Progesta Care hva slags vikrning har den? Og hvor kjøper man den? Vil så gjerne bli gravid snart. prøver og ikke tenke så mye på det men det er ikke lett når det er den babyboomen i vennekretsen år for tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...