Hoppetussa Skrevet 13. februar 2007 #1 Del Skrevet 13. februar 2007 I natt drømte jeg: - at Ingrid krabba - at sambo hadde shina opp bilen utvendig og innvendig - at jeg var inne på lista med flest innlegg Ønskedrømmer? :-) (Hihi - i hvertfall hvis jeg tenker på den siste!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 13. februar 2007 #2 Del Skrevet 13. februar 2007 hihi! Bare å starte masse innlegg det, så går det fort oppover på lista:) Jeg drømte at Simen reiste seg opp i natt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Del Skrevet 13. februar 2007 Hehe, spørs om den siste er litt uoppnåelig ja! :-) Jeg drømmer ganske mye rart selv for tida, men inatt hadde jeg i søvne "tvunget" mannen min til å ta nesespray - fordi han snorket sånn! Stakkars mannen min - til og med i søvne sjefer jeg! hihi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 13. februar 2007 #4 Del Skrevet 13. februar 2007 I perioder husker jeg masse av det jeg drømmer, andre ganger husker jeg ingenting... Men du skal vel klare den siste drømmen din... Du er jo på god vei!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 13. februar 2007 #5 Del Skrevet 13. februar 2007 Tror ikke jeg har drømt noe i natt....jeg husker vert fall ingnting av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg hadde vel heller sett at de to første drømmene ble oppfylt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 13. februar 2007 #7 Del Skrevet 13. februar 2007 Vi hadde jo syntes det var hyggelig om din siste ønskedrøm gikk i oppfyllelse!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå