Lirum Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg vet ikke om du henvender deg til alle som kaller seg MEG, men siden jeg hadde termin 10.02.07 og VENTER og VEEEENTER og kjenner meg nesten i ferd med å gi opp - på 3.dagen over.... så kjente jeg meg svært kallet til å svare her. Jeg har lest ca 20 fødselshistorier i døgnet for å liksom fyllle meg med dette - har masse jeg kunne gjort og møtt og satt i gang, men jeg klarer det bare ikke - VENTE VENTE! Hva er din menstermin og hva er din UL-termin! :-)
fått en flott gutt!! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Min mens var vel 21.. hehe tror jeg. Har lissom helt glemt den siden det er sååååååååå lenge til. Men ul 10.02!!! Går rundt og tror snart at det er et innbilt svangerskap, hehehe.. Ser vi har samme dag, så kjekt da, er det din ul termin?
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 HI: Har det skjedd noe med henne? Blir hun førstemann ut av oss??
fått en flott gutt!! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2007 Vet ikke, hun svarer ikke, så det er jo godt mulig.. men ser klokka er jo ikke så mye heller da.. Er så enig med deg med at disse svangerskapene bare må være innbilte!! Det føles veldig slik nå!! Har du ingen tegn til noe du heller?
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 dytter og lurer på hvordan det gikk etter kaneldrikken og varme kluter? andre som har prøvd?
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Er nok desverre ennå her jeg =( Nå har jeg vært ute og gått lang tur..Planen var og lage middag,vaske huset og ha litt sex etter på men nå er jeg jo helt ødelagt..Får ligge her og bimme litt å håpe jeg snart er klar for resten av dags planen min!!
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 dytter litt så dere ser at jeg ennå er her =)
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 Ja jeg har masse murringer i rygg og mage å det har jeg hatt siden fredag men det tar seg ikke opp... Har hatt "rier" med 7-20 min mellomrom og i mangen timer om gangen på nettene men det stopper det og =(
Silker Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Huff, høres så slitsomt ut å ha det sånn! Man må jo bli helt utslitt? Men kroppen har vel lagra seg opp masse "føde-energi"... Men burde være din tur snart nå syns jeg!
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Synes og det bør bli min tur snart =)
Lirum Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 Ul -termin 10.02.07 og i følge BIM sidene er mens termin 12.02.07 - men i følge en sånn svangerskapsbok er menstermin også 10.02.07 - samme kan det være, jeg vil føde! Har også trodd det har vært igang flere ganger nå, regelmessige sammentrekninger i fler timer... men isteden for å ta seg opp, så forsvinner de! JEg er 3.gangsfødende - og har desverre innbilt meg at overtid og sånn ikke riktig angår meg! Jeg hadde også tenkt drive med mitt og la fødselen komme når den kommer - men jeg er virkelig nesten apatisk og bare venter. Kalrer kare meg ut på tur nesten hver dag, og er noen av mine venner og kjente i arbeid ledige for en kaffe på kafe er jeg utrolig fleksibel - det er nesten moralsk! Vi har i hele dag håpet på det deilige tolvtimers-signalet, jeg har ved mine to forrige fødsler fått det klart for meg at "her er vi igang" - ca tolv timer på forhånd.... og jeg som trodde med sikkerhet at fødselen skulle være overstått til i morgen. Det er ennå timer, men det spørs nå ja! merker dere tegn i tida? Hva er ul og mensterminene? Har dere født før og hvordan da i forhold til termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå