Måånestråle Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Klokka kvart på fem i natt våknet jeg av at jeg måtte tisse. Det skjer SVÆRT sjelden. Så helt i ørska bestemte jeg meg for å ta en test, og jammen kom det ikke et blått kryss!! Jeg trodde ikke mine egne øyne, og blunket og blunket, men der VAR virkelig et kryss! Ikke supersterkt akkurat, men helt klart synlig Ikm er i morgen (onsdag) eller torsdag. Så nå har jeg og kjæresten vært våken siden da. Fikk ikke akkurat til å sovne igjen... JIPPI JIPPI!!
attpåklatt!! Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Såååå kjekt å høre!!! GRATULERER SÅ MYE TIL DERE!!! Lykke til videre, kos dere masse!! Snakkes på 1.trim.. Klemklem!!
marte har fått mage! Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 GRATULERER SÅ MASSE!!! Det var veldig hyggelig å høre! Så litt babystøv i overskriften, jeg rasket med meg litt! Kos deg oppi skyene dine idag:)
Morradi Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Gratulerer såååå mye:))))* Skikkelig misunnelig nå*
skrikerungen Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Grattis!!! Jeg svever selv jeg Ses deg på 1.trim!!!
Måånestråle Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2007 og selvfølgelig: MASSE babystøv til alle dere søte damene her inne: **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************!!
Nutmeg Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Så koselig! Gratulere så mye! Håper dette er starten på den store bølgen av 30+ som skal flytte over til 1.trim:) Grattis, grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 GRatulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)
meg & mine små Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Gratulerer! Spennende det! Jeg følger med deg over til 1 trimester, testen positivt i dag jeg også! Kos deg virkelig med spiren i magen! Sankkes sikkert inne på 1 trimester og terminklubben!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!! da er det håp for oss andre 30 åringene også..
Mor til en stor og en liten Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Gratulere MASSE fra meg også!!!! Er også med i 30+ bølgen som beveger seg over på 1.trim nå. Vi sees jenter :-)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 Gratiiisssss..Jeg er også gravid.. Da ses vi nok på 1. timester... klem!!
Måånestråle Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. februar 2007 Dette er den rareste tråden jeg har sett: "Gratulerer! Jeg er også gravid!" står det på annenhvert innlegg nedover her?!?! SÅ UTROLIG FANTASTISK!! Har nemlig hørt at det ikke er like hyggelig inne på 1.trim som her på bli-gravid, men nå blir det jo det, for alle fra bli-gravid blir jo med over til 1.trim?!! TUSEN TAKK for SÅ mange hyggelige meldinger! Det varmer skikkelig når man går rundt og bobler over med en nyhet som ingen skal vite...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå