Bilba og gutta :) Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har nettopp sluttet å amme sønnen min på 5 1/2 mnd. Jeg fikk bare mindre og mindre melk, og da han ble syk for en uke siden ble han helt uinteressert i puppen. Jeg har trappet gradvis ned, og de to ukene før jeg sluttet ammet jeg bare 1-2 ganger i døgnet. Nå er puppene mine ganske ømme, og særlig i det ene er det kjempestore "tunge" kuler. Er dette normalt og vil gå over av seg selv eller er det noe jeg må gjøre? Håper noen ammehjelpere eller andre som også har sluttet å amme kan svare meg.
Expat Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Du kan med hell hoppe i dusjen (lang varm dusj) og håndpumpe ut kulene etter at du er blitt god og varm. Evt, se om barnet tar brystet nå. Når alt er mykt, så (går du ut av dusjen og) tar på deg en sportsbh uten spiler (lager kunstig spreng). Men kulene må ut ellers får du bb!
Bilba og gutta :) Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Tusen takk for svar, Expat. Bb vil vi ikke ha noe av.... jeg skal hoppe i dusjen så snart sambo kommer hjem. Går uten bh nå foresten, regner med at det er like bra som sportsbh.
Expat Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Vel, ja og nei. Når du har kuler så skal de ut og du må ikke knekke med spreng. Når alt er mykt skal du lage det stramt rundt, derfor s-bh. Du kan istedenfor dusj lage deg varmepute av en tubesokk med ris, 30 sek i mikroen (til passelig temp) når baby sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå