Gå til innhold

noen som sliter med kroppen, kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen.

jeg er i uke 18 med nr 2 og sliter veldig med kvalme og brekninger enda, jeg er veldig sliten pga det og at jeg går med uvi hele tiden, tisser hele tiden. jeg kjenner barnet "sparke" ofte fak¨tisk siden uke 15/16 gleder meg masse til nr 2 men jeg klarer nesten ikke ta meg ta min prinsesse på 22 mnd som har vært syk siden jul. (rs viruset, lungebettenelse, kikhoste) jeg var hos legen for en uke siden og da sa han at jeg trolig ikke kommer tilbake på jobb før etter permisjon...

er det andre som meg, som sliter litt samtidig som man gleder seg masse

håper på noen svar om at jeg ikke er alene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg sliter også forsatt med kvalme og brekninger. Er 14 + 5 på vei nå, så håper hele tiden at det vil gå over snart.. Med datteren min var jeg kvalm hele svangerskapet, hadde håpet å slippe det denne gangen.

Er 50 % sykemeldt nå, men skal straks til legen for å utvide denne. :(

Skrevet

hei

det er bra du klarer å jobbe 50% det hadde ikke jeg klart. men klarer man ikke jobbe så klarer man ikke.

lykke til

Skrevet

Skulle aldri sagt det. 100 % sykemeldt fra i dag, blir bare verre og verre.

Tørt knekkebrød, cola (fysj) og vann er alt jeg klarer å få i meg.

Lykke til selv. :)

Skrevet

Et godt tips: prøv akupunktur, slet me akkurat samme som dere, kvalme og oppkast, til jeg prøvde akupunktur i går, er blitt helt bra og spiser som en helt, det eneste jeg angrer på er at jeg ikke har prøvd d før:) Lykke til!

Skrevet

Kvalmen min er heldigvis blitt bedre... kaster ikke opp lengre.. sluttet med kvalm stillende for 1 uke siden.. gått veldig bra... er 18 uker i morgen;)

har vært sykmeldt hele tiden..innlagt på sykehus pga kvalmen også... var på ul i går og fikk beskjed om at jeg ikke får lov til å begynne i jobb igjen før etter mammaperm...(pga fare for for tidlig fødsel)..

hvis jeg anstrenger meg litt, eller noe skjer rundt meg så blir jeg dårlig.. da blir jeg liggendes hele dagen... slitsomt.. men har heldigvis god matlyst om dagen..

nå satser jeg på at resten av svangerskapet går greit;)

skal prøve akupunktur neste gang hvis jeg blir like dårlig igjen..tror det er verdt det ;o)

får håpe du blir bedre snart da...klem

Skrevet

jeg spyr enda i min 22 uke hver dag!

holder bedre på maten så har gått opp noen kilo i det siste men er konstant kvakm.- og enkelte dager er jeg så sulten jeg kan ikke få nok mat selv om jeg kaster opp og er kvalm.. hmmmm

er 100% sykemeldt og har vært det siden uke 12, pinte meg gjennom de første 3 mnd for hadde jo hørt at kvalmen forsvant over natten etter dette men neida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...