Gå til innhold

når begynne å fortelle det?

Anbefalte innlegg

heia! når har dere med termin i slutten av september tenkt å beynne ¨å si det til folk? er i uke 8, og vi har sagt det til foreldrene våre, tenkte å drøye det til uke 12 med å si det til "resten"... noen som har sagt til til alle ennå?:)

hilsen nyskjerrig:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8205339-n%C3%A5r-begynne-%C3%A5-fortelle-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin månedsskiftet aug/sept, og har sagt det til foreldre og nærmeste venninner, men venter til etter 12. uke, med å gjøre nyheten offentlig. Kjedelig å motta gratulasjoner fra bekjente i flere uker etterpå, dersom noe mot formodning skulle gå gærent.

Jeg har termin i begynnelsen av spetember og er 11+5, har kun fortalt det til foreldre og søsken og besteforeldre og gode venner, vil vente med å fortelle det til jeg er gått fulle 12 uker før jeg sier det til alle bekente, som susyQ sa i tilfelle noe skulle gå galt.

Hei...

Vi kommer til å vente så lenge som det går... med hettegensere og jakker er det ingen problemer å holde det hemmelig. Først var tanken å fortelle det når 12 uker var fullgått, men det er på torsdag denne uken... Tror vi kan vente enda noen uker... Kunne egentlig tenke meg å vente til etter UL, men det er ikke før i uke 18... hadde vært godt å vite at det er liv der inne... blir litt deppa av å se overskrifter som ma/sa... vil så gjerne beholde smån...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...